تریلر جدید بازی Sword Art Online: Last Recollection منتشر شد

به تازگی تریلر جدید بازی Sword Art Online: Last Recollection منتشر شد. در ادامه این مطلب می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

یک تریلر جدید به بینندگان نگاهی اجمالی به آنچه که بازی ویدیویی Sword Art Online آینده در اختیار دارد می‌دهد. ویدیوهای تبلیغاتی Sword Art Online: Last Recollection که در اکانت رسمی یوتیوب Bandai Namco Entertainment منتشر شد، طیف گسترده ای از گزینه های سلاح، از جمله شمشیر دو دست، نیزه و شلاق، و شخصیت های مورد علاقه طرفداران مانند Kirito، Asuna، را به نمایش گذاشته است.

کلاین و سینون این بازی نقش آفرینی که برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی قابل بازی است، در تاریخ 6 اکتبر عرضه خواهد شد.

تریلر جدید بازی Sword Art Online: Last Recollection

فرانچایز چند رسانه ای محبوب Sword Art Online در سال 2002 با انتشار اولین رمان از سری اصلی توسط ریکی کاواهارا آغاز شد. داستان به دنبال قهرمان داستان، Kirito و دیگر بازیکنانی است که با شکست دادن رئیس نهایی که به عنوان تنها راه فرار آنها معرفی شده، خود را در دام بازی همنام می‌بینند.

پیچیده کردن مسائل و اضافه کردن یک پیچ وحشتناک به واقعیت جدید آنها این واقعیت است که اگر آنها در بازی بمیرند، بازیکنان در زندگی واقعی می میرند. کتاب‌های کاواهارا با بیش از 30 میلیون نسخه در سراسر جهان به موفقیت تجاری نسبتاً خوبی دست یافته‌اند.

پیشرفت‌های دیگری در فرنچایز Sword Art Online به غیر از فیلم‌های جدید و انتشار بازی‌های ویدیویی آتی صورت گرفته است. مهمتر از همه، فصل جدیدی از Gun Gale Online در دست ساخت است. انیمه اسپین آف بازیکنان یک بازی ویدئویی غوطه ور و متمرکز بر اسلحه گرم را دنبال می کند و داستان کارن کوهیرویماکی، دانشجوی دانشگاه با عقده قد را روایت می کند.

تریلر جدید بازی Sword Art Online: Last Recollection
تیزر جدید بازی Sword Art Online: Last Recollection

تیزر جدید بازی Sword Art Online: Last Recollection

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *