پیکسار علاقه دارد تا قسمت‌های جدیدی از انیمیشن‌های Finding Nemo و Incredibles را بسازد

پیکسار، استودیوی افسانه‌ای انیمیشن، پس از چند سال سخت، به دنبال احیای خود با تمرکز بر انیمیشن‌های Finding Nemo و Incredibles است.

این خبر از گزارشی در بلومبرگ در تاریخ 1 ژوئن 2024 (12 خرداد 1403) به دست آمده که به استراتژی استودیو برای دور شدن از تولید برای دیزنی+ و بازگشت به فیلم‌های سینمایی می‌پردازد. جای تعجب نیست که این شرکت امیدوار است که Inside Out 2، دنباله فیلم محبوبش در سال 2015، «پیکسار» را در مسیری مثبت‌تر در تاریخ 14 ژوئن در سینماها هدایت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


پیکسار علاقه دارد تا قسمت‌های جدیدی از انیمیشن‌های Finding Nemo و Incredibles را بسازد

با این حال، Inside Out 2 تنها دنباله‌ای نیست که در ذهن «پیکسار» وجود دارد. بر اساس گزارش بلومبرگ، هر موفقیت دیروز برای راه اندازی مجدد در نظر گرفته می‌شود و در جستجوی نمو و شگفت‌انگیزان به عنوان نامزدهای قوی برای عناوین جدید در نظر گرفته می‌شوند.

«جیم موریس»، رئیس «پیکسار» در این مصاحبه اظهار داشت که آنها برنامه دارند هر دو سال یکبار سه انیمیشن تولید کنند. از این سه اثر، یکی دنباله یا اسپین‌آف عناوین قبلی خواهد بود و دو فیلم دیگر شامل مفاهیم مستقل یا ایده‌های جدیدی برای فرنچایزهای آینده است.

در حالی که «پیکسار» به دنبال احیای خود با تمرکز روی دنباله‌ها و IP‌های موجود است، «پیت داکتر»، مدیر ارشد خلاقیت «پیکسار»، به طور خاص به در جستجوی نمو  (2003) به عنوان نقطه‌ای شروع به آن توجه کرد.

با این حال، این استودیو از چالش‌های مربوط به تمرکز بیش از حد بر روی دنباله‌ها و راه اندازی مجدد فرنچایزهای قدیمی نیز آگاه است. «لیندسی کالینز»، معاون ارشد توسعه «پیکسار»، واکنش نه چندان مطلوب پسرش را به یکی دیگر از فیلم‌های شگفت‌انگیزان به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن‌های Finding Nemo و Incredibles چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: IGN


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *