همنواز

سریال سیمپسونها بالاخره پس از 36 فصل به اتمام رسید

فصل سی و ششم سریال سیمپسونها با اپیزود روز تولد بارت آغاز شد که به طور غافلگیرکننده‌ای به عنوان آخرین قسمت سریال معرفی شده است و طرفداران را شوکه کرد.

فصل سی و ششم سریال سیمپسون‌ ها (The Simpsons) در یکشنبه شب این هفته از «شبکه فاکس» آغاز شد و اولین اپیزود این فصل با عنوان روز تولد بارت (Bart’s Birthday) به شکل ویژه‌ای به نمایش درآمد. این قسمت که به مناسبت پایان سریال نام‌گذاری شده و در یک سالن با میزبانی «کونان اوبراین» نویسنده سابق این مجموعه، شروع می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال سیمپسونها بالاخره پس از 36 فصل به اتمام رسید

«اوبراین» در مونولوگ خود به شوخی می‌گوید:

باعث افتخار است که در کنار شما برای پخش قسمت پایانی سیمپسون‌ها» هستم.

او همچنین اشاره می‌کند که «فاکس» از سال‌ها پیش به دنبال پایان دادن به این سریال بوده و این برنامه نقش ویژه‌ای در دوران حرفه‌ای او ایفا کرده است.

در ادامه او به بینندگان خبر می‌دهد که نویسندگان برای نوشتن فیلمنامه این اپیزود از هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند و با تکیه بر کلیشه‌های تکراری همچون مرگ آقای «برنز» و بازنشستگی «اسکینر»، این اپیزود به عنوان آخرین قسمت سریال به پایان رسید. در لحظات پایانی این اپیزود، «بارت» متوجه می‌شود که 11 ساله شده، اتفاقی که به هیچ وجه در این سریال نبوده است.

سریال سیمپسونها

ادعای پایان سریال در آغاز فصل جدید جسارت نویسندگان را نشان می‌دهد، هرچند که ممکن است نشانه‌هایی از نزدیک شدن به پایان این مجموعه باشد؛ چرا که «فاکس» هنوز سفارش ساخت فصل سی و هفتم را صادر نکرده است.

از دیگر صداپیشگان این اپیزود می‌توان به «جان سینا»، «دنی دویتو»، «سث روگن»، «ایمی سداریس» و «تام هنکس» اشاره کرد. این قسمت با پارودی اپیزودهای پایانی چندین سریال محبوب مانند سوپرانوها، مد من و وراثت به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اتمام سریال سیمپسونها پس از 36 فصل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *