تاخیر جدید فصل دوم انیمه Birdie Wing -Golf Girls’ Story [+ تاریخ انتشار]

استودیو انیمه Birdie Wing -Golf Girls’ Story به تازگی اعلام کرد فصل دوم این انیمه یک تاخیر خواهد گرفت. در ادامه ما با همراه باشید.

وب سایت رسمی Birdie Wing -Golf Girls’ Story-، انیمیشن اصلی تلویزیونی گلف Bandai Namco Pictures روز چهارشنبه اعلام کرد که فصل دوم این انیمیشن به دلیل “شرایط مختلف” تاریخ پخش خود را تغییر خواهد داد. تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Birdie Wing -Golf Girls’ Story در ژانویه 2023 خواهد بود.

تاخیر جدید فصل دوم انیمه Birdie Wing -Golf Girls’ Story

  • تاریخ انتشار فصل دوم انیمه Birdie Wing -Golf Girls’ Story
تاخیر جدید فصل دوم انیمه Birdie Wing -Golf Girls' Story
تاخیر جدید فصل دوم انیمه Birdie Wing -Golf Girls’ Story

وب سایت و حساب توییتر این انیمیشن به محض تصمیم گیری، جزئیات بیشتری را در مورد برنامه پخش جدید فصل اعلام خواهند کرد. نمایش پیشاپیش قسمت اول فصل (با یک رویداد گفتگوی همراه) همچنان طبق برنامه ریزی در 25 دسامبر انجام خواهد شد.

این انیمه در ماه ژوئن اعلام کرد که فصل دوم خواهد داشت و Crunchyroll اعلام کرد که انیمه را هنگام پخش در ژاپن پخش خواهد کرد. اولین فصل این انیمه در 5 آوریل در تلویزیون توکیو، تی وی اوزاکا، تی وی آیچی، تی وی ستوشی، تی وی هوکایدو و تی وی کیو پخش شد.

شما در ادامه می‌توانید دو شخصیت اصلی انیمه Birdie Wing -Golf Girls’ Story را مشاهده کنید:

تاخیر جدید فصل دوم انیمه Birdie Wing -Golf Girls' Story
تاخیر جدید فصل دوم انیمه Birdie Wing -Golf Girls’ Story

Bandai Namco Pictures این انیمه را به عنوان یک داستان جوانی با محوریت دو زن جوان گلف باز به نام‌های Eve و Aoi Amawashi توصیف می‌کند. این دو از پس‌زمینه‌های کاملاً متفاوتی می‌آیند و سبک‌های بازی کاملاً متضادی دارند و با هم دنیای گلف را تکان می‌دهند.

تاکایوکی ایناگاکی این انیمیشن را در Bandai Namco Pictures کارگردانی کرد و یوسوکه کورودا فیلمنامه سریال را بر عهده داشت. کوتارو ناکاگاوا و هیرونوری آنازاوا موسیقی را ساخته‌اند. مربی حرفه‌ای گلف و مربی تیم قهرمانی جوانان جهان گلف ژاپن، تورو اینو، بر انیمه نظارت داشت. Bandai Namco Pictures این انیمیشن را با همکاری گروه رسانه‌ای گلف تولید کرده است.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *