تصاویر قدیمی و طنازی “پرستو صالحی” هنگام سیگار کشیدن + [عکس]

اخیرا تصویری لو رفته از چهره عجیب پرستو صالحی در رسانه های مجازی پخش شده که گویا او به اعتیاد روی اورده است و همچنین اوضاع او وخیم می‌باشد.

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی بازیگر معروف و ایرانی می‌باشد که اخیرا تصویری از پرستو صالحی هنگام سیگار کشیدن در رسانه ها پخش شده که شایعات زیادی را برای او ایجاد کرده است.

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند:

تصویری لو رفته از چهره عجیب پرستو صالحی

عکس سیگار کشیدن پرستو صالحی به شدت این روزها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته که در ادامه به یکی دیگر از عکس های دست به سیگار شدن پرستو صالحی با عشوه گری های خاصش خواهیم پرداخت.

پرستو صالحی در مصاحبه‌ای گفته بود:

بله، من از اول بچه ننه بودم و با خانواده زندگی کردن را همیشه دوست داشتم. وقتی هم که در سال 76 می خواستم وارد دانشکده بازیگری و کارگردانی بشوم، خانواده ام زیاد راضی نبودند که بازیگر شوم، اما خب چند قول بهشان دادم که متقاعد شوند. یکی اینکه تا پیش از ازدواج هیچ وقت خانه مجردی نگیرم، دیگر اینکه سیگار نکشم و اگر ازدواج کردم، طلاق توی کارنامه ام نیاید. تا الان هیچ  کدام از این کارها را انجام نداده ام.

در ادامه تصویری جنجالی از پرستو صالحی هنگام سیگار کشیدن را مشاهده خواهید کرد:

تصویری لو رفته از چهره عجیب پرستو صالحی

پرستو صالحی بازیگر زن سینمای ایران متولد سال 1356 و زاده تهران است. بیوگرافی پرستو صالحی بازیگر را در سماتک می خوانید. الهام صالحی سیاوشانی نام اصلی پرستو صالحی است و در شناسنامه الهام صالحی سیاوشانی ثبت شده است.

عکس قدیمی پرستو صالحی

پرستو صالحی تیپ دهه 60 خود را مسخره کرد. پرستو صالحی با انتشار تصویری از استایل خود در دهه 60 خودش را مسخره کرد.

تصویری از پرستو صالحی هنگام سیگار کشیدن

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سیگار کشیدن پرستو صالحی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *