شایعه لو رفتن وضعیت بد سحر قریشی + [عکس]

اخیرا خبر لو رفتن اعتیاد سحر قریشی به دود دم در رسانه‌‌‌های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر معروف داشته است.

لو رفتن اعتیاد سحر قریشی به دود دم

در ادامه عکسی از اعتیاد سحر قریشی به قلیان را مشاهده خواهید کرد:

لو رفتن اعتیاد سحر قریشی به دود دم
لو رفتن اعتیاد سحر قریشی به دود دم

بیشتر بخوانید:

ببینید: لباس و ظاهر عربی سحر قریشی غوغا کرد [+عکس]

اعتیاد سحر قریشی در ترکیه در برخی رسانه‌ها خبرساز شده و همه چیز را به تتلو ربط داده‌اند و با تیتر تتلو سحر قریشی رو از راه به در کرد رسانه‌ایش کرده‌اند… سحر قریشی بازیگر جوان ایرانی است که در تهران به دنیا آمده که پس از بازی در فیلم دلنوازان معروف شد. سحر قریشی در سینمای نقش های مهمی ایفا کرده و سحر قریشی در فضای مجازی فعالیت گسترده اس دارد.

اعتراف سحر قریشی به زندگی بعد امیر تتلو [+عکس]

تصویری از سحر قریشی هنگام دود دم

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی بوده که در سال‌های اخیر ایفای نقش در خیلی از فیلم‌ها و سریال‌ها انجام داده است. سحر قریشی متولد سال 1366 می‌باشد. سحر قریشی برای اولین بار در سال 1388 با فیلم لج و لجبازی جلوی دوربین رفته است. سحر قریشی با ایفای نقش یلدا در فیلم دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی دوبار ازدواج کرده است و هر دوبار طلاق گرفته است. اخیرا تصویری از سحر قریشی هنگام دود دم در کنار دوستش منتشر شده که حواشی زیادی را برای داشته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *