کنسرت پرواز همای در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی و پشیمانی او

کنسرت پرواز همای در بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی حواشی بسیاری را در پی داشت. پرواز همای با نام سابق سعید جعفرزاده خواننده موسیقی سنتی ایرانی است.

کنسرت پرواز همای

در مراسم بزرگداشت قاسم سلیمانی، پرواز همای کنسرتی را برگزار کرد و محمد علی بهمنی، شاعر ایرانی نیز در این مراسم شرکت داشت. محمد علی بهمنی بعد از مراسم اعلام کرد که حضورش از روی خواست خود نبوده است. کنسرت همای در بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی حواشی بسیاری در پی داشت.

بنیاد رودکی وابسته به وزارت ارشاد دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ کنسرتی برای بزرگداشت قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران در تالار وحدت تهران برگزار کرد. پرواز همای از جمله خوانندگان حاضر در این کنسرت بود. برای این کنسرت بلیت فروشی انجام نشد. ‏گفته شده در این کنسرت خانواده سلیمانی هم حاضر بودند.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی اجرای سرود روح هستی در دیدار بانوان با رهبر انقلاب

پشیمانی پرواز همای از برگزاری کنسرت

کنسرت همای در بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی
کنسرت همای در بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی

پشیمانی پرواز همای از برگزاری کنسرت با انتشار ویدیو:

قرار بود این کنسرت در فضای خصوصی ضبط شود و در آرشیو قرار گیرد. موقع ورود به سالن با مخاطب رو به رو شدم. مبلغ این قرارداد را من پس فرستادم. شاید بتوانند من را بفروشند، اما نمی‌توانند من را بخرند.

این خلاصه‌ای از صحبت‌های این خواننده بود.

پرواز همای با نام سابق سعید جعفرزاده احمدسرگورابی (زادهٔ ۲۰ بهمن ۱۳۵۸) خواننده موسیقی سنتی ایرانی است. او همراه با گروه مستان که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، به اجرای کنسرت می‌پردازد. همای ترانه‌هایی را به زبان‌های گیلکی و تالشی نیز اجرا کرده و اپراهایی را هم به‌روی صحنه برده‌است.

او دیپلم خود را از هنرستان کمال‌الملک رشت کسب کرد و با علاقه فراوان به رشته موسیقی وارد دانشگاه آزاد تهران شد و با ساز تخصصی سه‌تار و پیانو تحصیلات خود را در دانشگاه به‌پایان رساند. به گفته وبگاه رسمی همای وی آواز ایرانی را نزد استادانی چون فریدون پوررضا، کمال‌الدین عباسی، هنگامه اخوان و کریم صالح عظیمی فرا گرفته‌است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “کنسرت پرواز همای در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی و پشیمانی او

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *