تماشا کنید: آیا کریس رونالدو و جورجینا روی یک تخت می‌خوابند؟ + [فیلم]

بسیاری از طرفداران کریس رونالدو و جورجینا را دوست دارند بیشتر از رابطه‌اش با جورجینا بدانند. با نوشتار وقتایی که کریس رونالدو همسرش را روی تخت راه نمیده همراه با ما بمانید.

برخی از رسانه‌ها از منابعی معتبر خارجی حقایقی را درباره زندگی خصوصی رونالدو تیتر زدند مبنی بر اینکه رونالدو شب‌های قبل از مسابقات مهمش تنها می‌خوابد و اجازه‌ی حضور جورجینا در اتاق خواب را به او نمی‌دهد.

تماشا کنید: وقتی رونالدو آدرین کوچولو را به آرزویش می‌رساند + فیلم مصاحبه

کریس رونالدو و جورجینا

ویدئوی خبری درباره موضوع خواب رونالدو بهمراه جورجینا را می‌توانید در ادامه ببینید:

جورجینا رودریگز و کریس رونالدو روی تخت

اخبار بیشتر و جدید را از رونالدو و همسرش را از طریق لینک‌های زیر دنبال کنید:

عکس رونالدو و جورجینا رودریگز


کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال به عنوان کاپیتان و باشگاه النصر عربستان در پست مهاجم بازی می‌کند.

او اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان و یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تمام ادوار نیز یاد می‌شود. رونالدو پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا دریافت کرده‌است که برای یک بازیکن اروپایی، رکورد محسوب می‌شود. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۳۲ جام کسب کرده که شامل ۵ لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی جام ملت‌های اروپا و یک لیگ ملت‌های اروپا می‌شود.

رونالدو دارای بیشترین بازی (۱۸۳)، بیشترین گل زده (۱۴۱) و بیشترین پاس گل (۴۲) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده (۱۴) در جام ملت‌های اروپا، بیشترین بازی ملی (۱۹۶) و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (۱۱۸) است. او از معدود بازیکن‌هایی است که در بیش از ۱۱۰۰ بازی رسمی حضور داشته و بیش از ۸۰۰ گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده‌است. همچنین تنها بازیکنی است که در پنج تورنمنت جام جهانی گلزنی کرده‌است.

پرسش متداول:

ثروت رونالدو چقدر است؟

طبق گزارش رسانه‌های آماری در اروپا، حقوق رونالدو نزدیک به 480 هزار پوند در هفته است و او از دخیا که پیشتر گران ترین بازیکن یونایتد بود، نزدیک به 100 هزار پوند در هفته بیشتر دستمزد می‌گیرد.

جورجینا همسر واقعی رونالدو است؟

خبر وی دوست دخترش است و هنوز به شکل رسمی ازدواج نکردند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *