تماشا کنید: وقتی رونالدو آدرین کوچولو را به آرزویش می‌رساند + فیلم مصاحبه

فیلمی که نشانگر گریه آدرین به دلیل عدم دیدن رونالدو بسیار پر بازدید شده است در ادامه‌ی این نوشتار در اختیار شما قرار قرار گرفته است.

حضور کریستیانو رونالدو در تهران باعث شد که بسیاری از طرفداران او به هتل اسپیناس بروند تا او را ببینند.

یک ویدیو نیز در حالی که یکی از کودکان حاضر در محل اقامت رونالدو گریه می‌کرد، بیشترین توجه کاربران را به خود جلب کرده بود. در نهایت، این پسربچه توانست به آرزوی خود برسد و با رونالدو دیدار کند.

بیشتر ببینیداولین تصاویر از حضور رونالدو در فرودگاه امام تهران

ویدئوی به آرزو رسیدن آدرین را ببینید:

فیلم مصاحبه با آدرین

بیشتر بخوانید: شایعه دیدار ویژه کریستیانو رونالدو و علی دایی در هتل اسپیناس

تصویری از محل اقامت رونالدو در تهران

در ادامه می‌توانید تصویری از هتل محل اقامت لاکچری رونالدو در ایران را ببینید:

تصویری از محل اقامت رونالدو در تهران

در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس در برابر تیم النصر عربستان به میدان خواهد رفت. تیم فوتبال النصر با یک پرواز اختصاصی در روز دوشنبه وارد تهران خواهد شد و سپس به هتل اسپیناس پالاس می‌روند.

با توجه به گفته‌ها، دو طبقه از هتل اسپیناس پالاس به تیم النصر اختصاص داده شده است تا کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش شرایط مناسبی در آن داشته باشند. دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ساعت ۲۱:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر ببینید: ورود کریستیانو رونالدو به تهران با کاروان النصر + [عکس و ویدیو]

بیوگرافی کریستیانو رونالدو

تصویری از محل اقامت رونالدو در تهران

کریستیانو رونالدو، بازیکن برجسته فوتبال، در تاریخ ۵ فوریه ۱۹۸۵ در پرتغال به دنیا آمد. او یکی از مهاجمان برجسته تاریخ فوتبال است و با دریافت پنج بار توپ طلا به عنوان بهترین بازیکن جهان شهرت یافته است. ضریب چربی بدن رونالدو حدود ۱۰ درصد است که به او کمک می‌کند تا سرعت بالایی داشته باشد. قد او ۱۸۵ سانتی‌متر و وزنش ۸۰ کیلوگرم است و می‌تواند تا ۲ متر و ۹۳ سانتی‌متر بپرد.

رونالدو در روستای “فونچال” در پرتغال به دنیا آمد. او فرزند آخر خانواده بود و مادرش به نام “ماریا” آشپز و پدرش با نام “خوزه دینیس آویرو” باغبان شهرداری بودند. نام “رونالدو” را پدرش بر اساس علاقه‌اش به “رونالد ریگان”، رئیس جمهور آمریکا در آن زمان، برای پسرش انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: صحبت های افشین پیروانی با هواداران رونالدو که در مقابل هتل حاضر شدند!

رونالدو دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و در یک خانواده فقیر و با دین مسیحی کاتولیک بزرگ شدند. آن‌ها همه در یک اتاق مشترک زندگی می‌کردند. او از سال ۱۹۹۲، در سن ۷ سالگی، با تیم محلی “آندورینها” در پرتغال که پدرش در آن تیم تدارکات را بر عهده داشت، به صورت جدی فوتبال را شروع کرد. سپس وارد باشگاه “ناسیونال مادیرا” شد. در سال ۱۹۹۷، در سن ۱۲ سالگی، توجه تیم “اسپورتینگ لیسبون” پرتغال به او جلب شد و وی به آکادمی این تیم پیوست.

در سال ۲۰۰۲، در سن ۱۷ سالگی، وی به تیم اصلی این باشگاه پیوست و تا سال ۲۰۰۳ در آن تیم بازی کرد. در سن ۱۴ سالگی، پس از پرتاب صندلی به سمت یکی از معلمان که به وی توهین کرده بود، تصمیم گرفت دیگر درس خواندن را رها کند و تمام وقت و تمرکز خود را به فوتبال اختصاص دهد. او با حمایت مادرش، رویایش را دنبال کرد.

بیشتر ببینید: شوت محکم رونالدو به سمت فیلمبردار

حواشی و شایعات اخیر رونالدو

در دیدار تیم النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان مقابل تیم الرائد، کریستیانو رونالدو با شوت قدرتمندی که زد، خبرساز شد. النصر در چارچوب هفته ششم لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید و چهارمین برد متوالی خود را جشن گرفت.

کریستیانو رونالدو در این دیدار با تیر قوی خود، یک فیلمبردار پشت دروازه را صدمه‌دیدنی کرد. شوت قوی کریستیانو رونالدو به سمت دروازه، به صورت تصادفی با فیلمبردار پشت دروازه برخورد کرد که یک مرد میانسال بود. این برخورد باعث نقل مکان و سقوط او شد.

قدرت شوت کریستیانو رونالدو باعث وارد آمدن آسیب جدی به صورت فیلمبردار شد. صورت او دچار ورم و التهاب شدید شده است. ضربه قوی کریستیانو رونالدو به یک مأمور امنیتی برخورد کرد و او خودش را به پشت تابلوهای تبلیغاتی رساند تا از وضعیت او که آسیب دیده بود، اطمینان حاصل کند.

مشابه این حادثه، در گذشته هم رخ داده است. به عنوان مثال، در زمان بازی در رئال مادرید، شوتی قوی از سوی کریستیانو رونالدو باعث شکستن دست یک پسربچه در میان تماشاگران شد.

به نظر می‌رسد که ماجرای شوت‌های قوی کریستیانو که باعث آسیب دیدن افراد کنار زمین و تماشاگران می‌شود، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص گریه‌ی طرفداران ایرانی برای رونالدو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *