درخواست لغو ممنوع الکاری مهران مدیری قبول شد [+جزئیات]

پس از اینکه شایعاتی مبنی بر ممنوع الکاری مهران مدیری منتشر شد، حالا خبر آمده که درخواست لغو ممنوع الکاری مهران مدیری قبول شد و این بازیگر می‌تواند کار کند.

درخواست لغو ممنوع الکاری مهران مدیری قبول شد

پس از اینکه شایعات لغو حکم ممنوع الکاری مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شد، صبح امروز خبر آمد که مهران مدیری در فیلمی به کارگردانی محمود کلاری، و به تهیه‌کنندگی علی اوجی، مشغول بازی است و این فیلم به زودی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عکس و شغل لو رفته همسر و فرزندان مهران مدیری

فیلمی از تیکه های سنگین کتایون ریاحی به مهران مدیری

حکم درخواست لغو ممنوع الکاری مهران مدیری

درخواست لغو ممنوع الکاری مهران مدیری قبول شد
شایعات لغو حکم ممنوع الکاری مهران مدیری

پس از اینکه مهران مدیری در ویدئویی حمایتی که ابتدای اعتراضات اخیر منتشر کرد و شایعه شد که او به یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس رفت، شایعه‌ای شد که او ممنوع‌الکار شده گمان می‌رفت که این بازیگر، با مشکلی بزرگ در ادامه فعالیت خود در سینما و تلویزیون ایران مواجه شود.

اما صبح امروز، خبر آمد که حکم درخواست لغو ممنوع الکاری مهران مدیری صادر و قبول شده و این فیلمی که او بازی کرده، می‌تواند پخش بشود.

بیوگرافی مهران مدیری

درخواست لغو ممنوع الکاری مهران مدیری قبول شد
بیوگرافی مهران مدیری

مهران مدیری متولد ۱۸ فروردین ۱۳۴۶، کارگردان، هنرپیشه، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده تهرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که او در آنها کارگردان و بازیگر بوده، می‌توان به سریال‌های ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *