مقایسه درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام [+جزئیات]

رونالد و مسی برای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام مبلغ قابل توجهی دریافت می‌کنند و در ادامه به مقایسه درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام می‌پردازیم.

مقایسه درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۲۲ به ازای هر پست تبلیغاتی، ۲.۵ میلیون دلار به دست آورد، بالاتر از مسی با ۱.۸ میلیون دلار برای هر پست و ویرات کوهلی بازیکن کریکت هند با ۱میلیون دلار. اما قهرمانی مسی آرژانتینی در قطر، باعث بروز شور و هیجان تازه ای از سوی حامیان مالی شده است.

مقایسه درآمد مسی و رونالدو از اینستاگرام

  • درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام
مقایسه درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام
مقایسه درآمد مسی و رونالدو از اینستاگرام

مسی رکورد ۷۵ میلیون لایک اینستاگرام را برای عکس خودش در حال بالا بردن جام جهانی به دست آورد و همچنین ۵۰ میلیون لایک برای عکسی از او که در کنار جام می خوابد دریافت کرد. مسی ۴۱۴ میلیون فالوور در اینستاگرام دارد که بسیار کمتر از کریستیانو رونالدو با ۵۲۸ میلیون فالوور است. اما او از زمان پیروزی در فینال حماسی جام جهانی مقابل فرانسه در ۱۸ دسامبر، که در آن دو گل به ثمر رساند، در فضای آنلاین بیش از حد مورد توجه قرار گرفته است.

درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام

مقایسه درآمد مسی و رونالدو در اینستاگرام
مقایسه درآمد مسی و رونالدو از اینستاگرام

در مقابل، رونالدو ۳۷ ساله در دو بازی آخر پرتغال تنها یک بازیکن فرعی بود و با شکست ۱-۰ در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش شکست خوردند. در سه هفته گذشته، حساب مسی نوشیدنی Budweiser، بازی‌های ویدیویی Call of Duty و eFootball، نوشیدنی انرژی‌زا Gatorade، صرافی ارز دیجیتال Bitget و شرکت عینک Orcam را تبلیغ کرده است. همه اینها به این معنی است که میزان درآمد مسی از تبلیغات افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *