سید محمد حسین پناهی بازیگر قدیمی تلویزیون درگذشت! [+علت فوت]

درگذشت سید محمد حسین پناهی ؛ سیدمحمدحسین پناهی بازیگر فیلم‌های «زیر نور ماه» و «ده رقمی» و سریال تلویزیونی «کهنه‌سوار» دارفانی را وداع گفت.

سیدمحمدحسین پناهی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دیده از جهان فروبست. این خبر را جامعه اصناف سینمای ایران اعلام کرده است. در ادامه مطلب با خبر درگذشت محمد حسین پناهی بازیگر همراه ما بمانید.

درگذشت سید محمد حسین پناهی

  • سید محمد حسین پناهی درگذشت

به گزارش منابع خبری:

بسیاری از مخاطبین او را به چهره بیشتر می‌شناسند. بازیگری که در آثاری همچون فیلم سینمایی «زیر نور ماه»، سریال تلویزیونی «کهنه‌سوار»، «سوخته‌دلان»، فیلم سینمایی «ده رقمی» و بسیاری از آثار دیگر ایفای نقش کرده است.

سیدمحمدحسین پناهی در سال ۱۳۷۷ دوره پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در سریال «کهنه‌سوار» به کارگردانی اکبر خواجویی بازی کرد. یکی از مهم‌ترین آثار محمد حسین پناهی ایفای نقش در سریال «کهنه‌سوار» بوده که وی در کنار بازیگرانی همچون محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، محمود پاک‌نیت و حسین ابراهیمی به بازی پرداخته است.

فوت سید محمد حسین پناهی بازیگر

وی در ۷ اثر در سینما با نام‌های فیلم «ده رقمی»، فیلم «احضارشدگان»، فیلم «زیر نور ماه»، فیلم «عشق گمشده»، فیلم «سفر پرماجرا»، فیلم «هراس» و فیلم «تیرباران» به ایفای نقش پرداخته بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *