عکس های نامشروع خواهر نیمار + [تصاویر +18]

عکس های نامشروع خواهر نیمار یا به عبارتی دیگر تصاویر غیر اخلاقی خواهر نیمار فوتبالیست برزیلی در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته که در ادامه خواهید دید.

بسیاری از طرفداران نیمار، او و خواهرش را بخاطر رفتن به مهمانی‌های عجیب غریب مسخره می‌کنند و با کلیپ‌های خاص به این موضوع می‌پردازند. اما علت این مهمانی‌ها و پشت پرده‌ی این مهمانی‌ها چیست؟

عکس های نامشروع خواهر نیمار
عکس های نامشروع خواهر نیمار

زندگی پر زرق و برق خواهر نیمار باعث شد که در رسانه‌های داخلی و خارجی غوغا بپا کند. بزرگ‌ترین حامی ستاره برزیلی از تتوهای خاص عاشقانه‌ی خود تا جشن‌هایی که نیمار از دست نمی‌دهد را لو داد.

عکس های نامشروع خواهر نیمار

تقریبا همه می‌دانند که نیمار هر سال به نزدیکی یازدهم مارس که می‌رسد، به بهانه‌ای بازی نمی‌کند و در مهمانی‌های عجیب و نامشروع می‌رود تا به عیش و نوش خود بهمراه خواهرش بپردازد. رافائلا و نیمار بسیار به هم نزدیک هستند و عشق و علاقه این خواهر و برادر به هم بسیار شدید است. اما رافائلا جدا از خواهر نیمار بودن، در زمینه‌های دیگر هم نامی برای خود دست و پا کرده است.

پوچتینو در مصاحبه با ال لارخرو گفته است:

وقتی که زمانش برسد همه چیز را بررسی خواهیم کرد. مهم این است که تاکتیک‌های خوبی داشته باشی اما مدیریت ترکیب نیز مهم است. وقتی مربیگری را شروع کردم، با خودم گفتم که باید انعطاف ناپذیر باشم و اجازه ندهم که چیزی از دستم در برود.

حالا پس از 12 سال حس می‌کنم که هر لحظه انعطاف‌پذیرتر می‌شوم و دوست دارم که در مورد همه چیز مذاکره کنم. حالا نسل جدید سعی می‌کند که نظر خود را بدهد و صدایش شنیده شود و به همین خاطر بحث کردن مفید است. هیچ چیز با دستور دادن به دست نمی آید بلکه باید مذاکره و بحث کنی.

عکس های غیر اخلاقی خواهر نیمار

تمام صحبت‌های پوچتینو اشاره دارد به غیبت‌های مشکوک نیمار بهمراه خواهرش که در مهمانی‌های غیر اخلاقی حضور پیدا می‌کنند. رافائلا سانتوس خواهر یکی از برجسته‌ترین و مشهورترین فوتبالیست‌های جهان است، اما جدا از نام و آوازه برادر، برای خودش شهرت قابل توجهی به دست آورده است.

این مدل ۲۶ ساله نزدیک به ۶میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد. رافائلا اغلب با سفر به دور دنیا و جشن‌های تولد آنچنانی‌اش هواداران خود را به وجد می‌آورد. او با برادرش بسیار صمیمی و نزدیک است و رابطه این دو با هم آن‌قدر خوب است که نیمار تصویر چهره رافائلا را بر بدن خود تتو کرده است.

عکس های لختی خواهر نیمار

رافائلا علاوه بر حرفه مدلینگ زمان زیادی را به کمک به موسسه خیریه نیمار اختصاص می‌دهد. نیمار این موسسه خیریه را در سال ۲۰۱۴ ایجاد کرد که تمرکز آن بر کمک به کودکان محروم ساکن پرایا گرانده، سائوپائولو، واقع در نزدیکی محل بزرگ شدن خودش و خواهرش است. رافائلا همچنین تبلیغ شرکت مکمل و لوازم آرایشی به نام Akiwell را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *