رقص جنجالی آن هاتاوی در مراسم مد پاریس [+ویدیو]

روز گذشته، ویدئویی حاوی رقص جنجالی آن هاتاوی در مراسم مد پاریس منتشر شد که در فضای مجازی، به خصوص توئیتر، حواشی زیادی را به دنبال داشت.

هفته‌ی مد پاریس، چند روزی است که در حال برگزاری می‌باشد و همین امر باعث شده تا بسیاری از سلبریتی‌ها و افراد مروف دنیا دور یکدیگر جمع بشوند. در شب گذشته، رقصیدن آن هاتاوی در پارتی فشن شوی پاریس حواشی زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

تصاویر جنجالی کایلی جنر در مد پاریس

رقص جنجالی آن هاتاوی در مراسم مد پاریس

در ادامه می‌توانید ویدیوی رقص آن هاتاوی در مد پاریس را ببینید:

آن هاتاوی، متولد ۱۲ نوامبر ۱۹۸۲ بازیگر آمریکایی است. نام او در سال ۲۰۱۵ در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن آمد. همچنین او تاکنون نامزد و برنده‌ی جوایز متعددی همچون اسکار، گلدن گلاب، بفتا و امی شده است.

از مهم‌ترین فیلم‌های او، می‌توان به میان ستاره‌ای، شیطان پرادا می‌پوشد، عشق و دیگر داروها و شوالیه تاریکی بر می‌خیزد نام برد. فیلم‌های او تاکنون بیش از ۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته است. مجله فوربز در سال ۲۰۰۹، هتوی را در بین ۱۰۰ ستاره ثروتمند دنیا قرار داد.

در ادامه می‌توانید تصویری از آن هاتاوی را ببینید:

رقص جنجالی آن هاتاوی در مراسم مد پاریس
رقصیدن آن هاتاوی در پارتی فشن شوی پاریس

اَن جَکلین هاتاوی، در تاریخ ۱۲ نوامبر ۱۹۸۲ منطقه بروکلین نیویورک به دنیا آمد. پدر او جرالد هاتاوی یک وکیل دادگستری و مادرش کیت مک‌کالی یک بازیگر بازنشسته است. پدر بزرگ مادرش، جو مک‌کالی یک گوینده رادیو در فیلادلفیا بود. پدر و مادر هاتاوی هردو اصالت ایرلندی دارند.

ویدیوی رقص آن هاتاوی در مد پاریس

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *