رونمایی ساناز ارجمند از تیپ خاص و حلقه ازدواجش +[ تصویری عاشقانه از شهاب حسینی و ساناز ارجمند]

تیپ خاص ساناز ارجمند ؛ عکسی از همسر دوم شهاب حسینی ساناز ارجمند با یک استایل جذاب در فضای مجازی منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است.

ساناز ارجمند دومین همسر شهاب حسینی است که به تازگی با عکسی، از حلقه ازدواج خود رونمایی کرد. در ادامه مطلب با خبر استایل خاص ساناز ارجمند همراه ما بمانید.

تیپ خاص ساناز ارجمند

  • حلقه ازدواج ساناز ارجمند

به گزارش منابع خبری:

عکسی از ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی در اینستاگرام منتشر شده است که حلقه ازدواج در دست چپ ساناز ارجمند دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس ساناز ارجمند را مشاهده کنید:

تیپ خاص ساناز ارجمند
تیپ خاص ساناز ارجمند

تصویری از عاشقانه های شهاب حسینی و ساناز ارجمند

به تازگی، شهاب حسینی در شبکه‌ی شخصی اینستاگرامش تصویری از عاشقانه های شهاب حسینی و ساناز ارجمند را به انتشار گذاشت که حواشی زیادی داشت. شهاب حسینی، اخیراً در صفحه‌ی شخصی اینستاگرام خودش، عکس دو نفره‌ای را به همراه همسر خودش، ساناز ارجمند منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید عکس جدید از عشق بازی شهاب حسینی و همسر جدیدش را ببینید:

تصویری از عاشقانه های شهاب حسینی و ساناز ارجمند
تصویر جنجالی شهاب حسینی و ساناز ارجمند

تصویر جنجالی شهاب حسینی و ساناز ارجمند که به تازگی از سمت این دو نفر منتشر شده است، حواشی زیادی را برای این دو سلبریتی داشت که با بازخوردهای متفاوتی همراه بود.

 تصویر جنجالی شهاب حسینی و ساناز ارجمند

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *