فیلم اجرای ریانا با بچه‌ی در شکم Super Bowl 2023 [+ویدیو]

پس از مدت‌ها، بامداد امروز، بازگشت ریانا، با یک اجرای زنده را شاهد بودیم که در ادامه فیلم اجرای باشکوه ریانا در اجرای زنده Super Bowl 2023 را خواهید دید.

ریانا، خواننده‌ی سیاه پوست و موفق آمریکایی، که مدت زیادی بود از دنیای موسیقی به دور بود، و تقریباً 6 از او خبر نداشتیم، بامداد امروز در یک اجرای زنده در سوپر بول، موفق شد توجه رسانه‌ها را به خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

تمامی فیلم هایی که در Super Bowl امسال معرفی شدند

فیلم اجرای باشکوه ریانا در اجرای زنده Super Bowl 2023

  • اجرایی شکوهمندانه

برای دانلود کامل اجرای Rihanna در سوپر بول بر روی لینک زیر کلیک کنید

دانلود ویدیوی کامل اجرای ریانا در سوپر بول 2023

فیلم اجرای باشکوه ریانا در اجرای زنده Super Bowl 2023
اجرای Rihanna در سوپر بول

ریانا از سال ۲۰۱۷ آلبومی منتشر نکرد ولی در چند آهنگ با خواننده‌های دیگر همکاری داشت که از معروف‌ترین این تک آهنگ‌های افکار وحشی به همراه دی‌جی خالد و لویالیتی به همراه کندریک لامار که جایزه گرمی را هم برنده شد بود.

همچنین ریانا یک آهنگ دیگر به همراه گروه ان.ئی.آر. دی به نام lemon در سبک رپ منتشر کرد، که در این آهنگ ریانا توانایی‌های خود را به چالش می‌کشد. ریانا در ۶ سپتامبر ۲۰۱۷ از برند آرایشی خود به نام فنتی بیوتی رونمایی کرد که به خاطر کیفیت بالای محصولات آن مورد استقبال قرار گرفت. در اواخر سال ۲۰۱۷ معلوم شد که ریانا مشغول کار کردن بر روی نهمین آلبوم خود در استودیو است و امکان دارد آلبومش در اواخر سال ۲۰۱۸ منتشر شود، که هیچوقت منتشر نشد.

ویدیوی کامل اجرای ریانا در سوپر بول 2023

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *