شایعه حضور جنجالی سحر قریشی در جشنواره فجر 1401 [+عکس]

به تازگی خبری در مورد جنجال شادی مختاری بدل سحر قریشی در جشنواره فجر در رسانه های فارسی پخش شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

شادی مختاری از جمله بازیگران نوظهور و جدید سینما و تلویزیون است، شادی مختاری متولد ۱۹ فروردین سال 1373 در تهران است. اخیرا شباهت خیلی نزدیک او به سحر قریشی در فضای مجازی جنجال بسیاری به پا کرده است

شادی مختاری بدل سحر قریشی در جشنواره فجر

تصویری از بدل سحر قریشی در جشنواره فجر

شادی مختاری یک برادر کوچکتر از خودش دارد. شادی مختاری مدرک کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی را توانسته از دانشگاه‌های دولتی ایران بگیرد. وی بازیگری را از کلاس‌های آزاد بازیگری شروع کرد. شادی مختاری به جز بازیگری، نقاشی و عکاسی را هم به صورت حرفه ای دنبال می‌کند. از این خانم بازیگر به علت شباهت بسیار زیادی که دارد به عنوان بدل سحر قریشی در ایران نام می‌برند!

در ادامه می‌توانید تصویری از بدل کار سحر قریشی در جشنواره فجر را ببینید:

جنجال شادی مختاری بدل کار سحر قریشی در جشنواره فجر
تصویری از بدل کار سحر قریشی در جشنواره فجر

همینطور که می‌بینید حضور بدل خانم سحر قریشی پر رنگ هم بوده… در ادامه عکس‌هایی از حضور بدل دوست دختر امیر تتلو در جشنواره فجر 1401 ببینید:

شادی مختارب فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی از دانشگاه علامه طباطبایی می‌باشد که با کلاس‌های بازیگری شروع کرد و حالا در سینما و تلویزیون می‌درخشد.

جنجال شادی مختاری بدل کار سحر قریشی در جشنواره فجر
جنجال شادی مختاری بدل کار سحر قریشی در جشنواره فجر

اخبار بیشتر:

تصویر دیده نشده از پسری که سحر قریشی با او به امیر تتلو خیانت کرد !
فیلم لو رفته پیام نامشروع ولنتاینی سحر قریشی [+ویدیو]
تغییر دادن اسم سحر قریشی به پرواز [+عکس]

بازنشر محتوایی با عنوان بدل سحر قریشی در ایران از شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *