تتوی عجیب سحر قریشی در یک جای ناجور [+عکس]

تتوی عجیب سحر قریشی در یک جای ناجور بدنش جنجال به پا کرد. در ادامه با عکس تتوی جنجالی سحر قریشی همراه ما بمانید.

عکس جدیدی که سحر قریشی از تتوی جدیدش در فضای مجازی به اشتراگ گذاشت، واکنش کاربران شبکه اجتماعی را برانگیخت. تتوی عجیب و غریب سحر قریشی توجه تمامی کاربران فضای مجازی را به خودش جلب کرده است.

تتوی عجیب سحر قریشی

تتوی جنجالی سحر قریشی روی صورتش همانطور که در عکس بالای این خبر می‌بینید، کار درستی بوده که وی انجام داده؟ این نوع از تتو ها که روی صورت انجام می‌شود دیگر راه برگشتی ندارد و گویا سحر قریشی تصمیم قاطعی برای تتو زدن روی بدنش را گرفته است.

تتوی عجیب سحر قریشی

عکسی که برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی از سحر قریشی به اشتراک گذاشته‌اند نشان از شمایل متفاوت او در این روزهای بعد از تتلو دارد. سحر قریشی این روزها در دبی اقامت دارد و ظاهرا دیگر در سینمای ایران فعالیت ندارد.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید. در سال ۱۴۰۰ انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر مهاجرت قریشی به ترکیه و وجود ارتباط عاطفی با امیر تتلو دامنهٔ حواشی قریشی را بیشتر کرد. قریشی و تتلو وجود ارتباط عاطفی بین خود را به اشکال مختلفی تأیید کردند. این رابطه بعد از چند ماه به جدایی انجامید.

اخبار بیشتر:

لو رفتن بدل سحر قریشی در جشنواره فجر 1401 [+عکس]
فیلم لو رفته پیام نامشروع ولنتاینی سحر قریشی [+ویدیو]

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *