حقایق پنهان فیلم توهین ابولقاسم طالبی به زنان [+ویدئو]

در چند شب گذشته، ویدئویی از توهین کارگردان قلاده‌های طلا به زنان سلبریتی مطرح شد که در ادامه، به پشت پرده توهین ابولقاسم طالبی به زنان خواهیم پرداخت.

ابوالقاسم طالبی، کارگزدان و فیلمساز فیلم سینمایی قلاده‌های طلا، پس از اینکه در برنامه‌ی هفت، به تمسخر سلبریتی‌های زن پرداخت، حواشی زیادی را برپا کرد.

پشت پرده توهین ابولقاسم طالبی به زنان

ابوالقاسم طالبی متولد ۱۳۴۰ نویسنده و کارگردان ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است. او فعالیت خود را با نگارش قصه‌های کوتاه آغاز کرد و نخستین نمایشنامه‌اش را با نام آن کس که نداند در اصفهان نوشت.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از بی احترامی ابولقاسم طالبی به زنان سلبریتی را ببینید:

ابولقاسم طالبی، در طی برنامه‌ی هفت گفت:

برخی از بازیگران زن ایران که سلبریتی هستند که دیده نشدن خود را تقصیر جمهوری اسلامی می‌اندازند. این بازیگران زن، به سن پنجاه سالگی که می‌رسند، روسری‌های خود را برمیدارند و از جمهوری اسلامی بد می‌گویند.

پشت پرده توهین ابولقاسم طالبی به زنان
توهین بی شرمانه ابولقاسم طالبی به زنان بازیگر

توهین بی شرمانه ابولقاسم طالبی به زنان بازیگر

ابوالقاسم طالبی، متولد ۱۳۴۰، نویسنده و کارگردان ایرانی است. او فارغ‌التحصیل حقوق قضایی است. طالبی، فعالیت خود را با نگارش قصه‌های کوتاه آغاز کرد و نخستین نمایشنامه‌اش را با نام “آن کس که نداند” در اصفهان نوشت.

او پس از ساختن چند فیلم کوتاه ۱۶ میلیمتری و ویدئویی، فعالیت در سینمای حرفه‌ای را سال ۱۳۷۱ به عنوان مشاور کارگردان در فیلم بر بال فرشتگان به کارگردانی جواد شمقدری آغاز کرد.

اخبار بیشتر:

لو رفتن بدل سحر قریشی در جشنواره فجر 1401 [+عکس]
فیلم لو رفته پیام نامشروع ولنتاینی سحر قریشی [+ویدیو]

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *