جنجال رقص و پایکوبی گلشیفته فراهانی در ماشین + [ویدیو]

ویدیویی از رقص و پایکوبی گلشیفته فراهانی اخیرا در رسانه‌ها پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر معروف ایرانی ایجاد کرده است.

رقص و پایکوبی گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد، او که در سال ۱۳۷۶ و آستانه ۱۴ سالگی با فیلم “درخت گلابی” ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم “درباره الی” ساخته “اصغر فرهادی” در ایران مقابل دوربین رفت و بعدا زآن به خارج از کشور مهاجرت کرد.

مادرش فهیمه رحیم نیا متولد 1326 در تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از فرانسه است. از آن زمان که گلشیفته به دنیا آمد خانواده فراهانی دیری از بازگشتشان به ایران نگذشته بود. بهزاد فراهانی سال 53 به دلیل مشکلاتی که برای ادامه کار در ایران می دید و به دلیل نگاه سیاسی اش به فرانسه مهاجرت کرد و پس از انقلاب به ایران بازگشت.

بیشتر بخوانید:

جذاب‌ترین عکس‌های گلشیفته فراهانی بر روی مجله خارجی [+عکس]

خالکوبیه نامشروع گلشیفته فراهانی سر صدای زیادی را ایجاد کرد

در ادامه می‌توانید رقص گلشیفته فراهانی را ببینید:


رقص گلشیفته فراهانی

اسم گلشیفته در شناسنامه رهاورد ثبت شده به این دلیل که نام گلشیفته از سوی ثبت احوال در آن زمان مناسب تشخیص داده نشده بود. در خانه و در میان دوستان او را گلی صدا می کنند اما وی با نام گلشیفته در ایران شناخته شد. او کودکی اش در یوسف آباد گذشت و از 5 سالگی آموزش پیانو را آغاز کرد. گلشیفته دختری بسیار پرتحرک و شیطون بود اما به موسیقی علاقه خاصی داشت.

بیشتر بخوانید:

جنجال: دوست پسر جدید هانده ارچل دیده شد! + [هاکان کیست؟]

ویدیو توهین گلشیفته فراهانی به مردم ایران و خاورمیانه [+ویدیو]

رقص و آبروریزی گلشفیته فراهانی
رقص گلشیفته فراهانی

تصویری از یک زن و شوهر ایرانی در خیابان توجه‌ها را جلب کرد! [+عکس]

این بازیگر پر حاشیه ایرانی، در سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش که در دسامبر سال ۲۰۱۳ برگزار شد، جز هیئت داوران بود. گلشیفته فراهانی بعد از خروج از کشور در عرصه خوانندگی هم فعالیت داشته است و ترانه‌ هایی از قبیل سکوت، جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *