واکنش احسان علیخانی به مسمویت مدارس دخترانه [+جزئیات]

پس از اینکه برخی از دانش‌آموزان مدارس ایران در چند روز گذشته دچار مسمومیت شدند، واکنش احسان علیخانی به مسمویت مدارس دخترانه بازخوردهای عجیبی داشت.

در چند روز گذشته، مسمومیت مدارس دخترانه در ایران، اتفاقی بود که بسیار عجیب پیش رفت و هنوز علت آن مشخص نمی‌باشد. پس از این اتفاق، واکنش جالب احسان علیخانی به مسمویت مدرسه دخترانه در فضای مجازی سروصدای زیادی برپا کرد.

واکنش احسان علیخانی به مسمویت مدارس دخترانه

احسان علیخانی، در رابطه با با مسمومیت مدارس دخترانه در ایران نوشت:

مسمومیت‌های زنجیره‌ای مدارس دخترانه، از مرحله حوادثی اتفاقی، به عملیاتی غیرانسانی و هولناک، تبدیل شده و اینکه چگونه عاملین بی‌رحم این حوادث در کمال آرامش، مکرراً مرتکب این رفتار کثیف می‌شوند، شدیداً تعجب‌آور و نگران‌کننده است! در این روزهای عجیب و حوادث باورنکردنی، هیچ چیزی مهم‌تر از احساس آرامش و امنیتِ دختران‌مان و تمامی فرزندان این سرزمین و از بین رفتنِ نگرانی خانواده‌ها برای ادامه تحصیل و پیشرفت عزیزان‌مان نیست.

در ادامه می‌توانید تصویری از احسان علیخانی را ببینید:

واکنش احسان علیخانی به مسمویت مدارس دخترانه
واکنش احسان علیخانی به مسمومیت دختران

واکنش جالب احسان علیخانی به مسمویت مدرسه دخترانه

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۶۱، تهیه‌کننده و مجری تلویزیونی ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی مدیریت بازرگانی است. نخستین برنامه‌ی زنده‌ای که به عنوان مجری فعالیت کرده، در سال ۱۳۸۰ بوده است.

او اجراهای برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل، سه ستاره، بهار نارنج و عصر جدید را برعهده داشته و همچنین مجموعه‌ی واقع‌نمای جوکر را کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *