شایعه عجیب کاشت سبیل مازیار لرستانی [+جزییات]

شایعه عجیب کاشت سبیل مازیار لرستانی بسیار خبر ساز شد. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا از جزییات اخبار شایع شدن ریش و سبیل کاشتن مازیار لرستانی باخبر شوید.

کاشت سبیل و ریش مازیار لرستانی واقعیت دارد؟ به تازگی شایعاتی در این خصوص پراکده شده که مازیار لرستانی ریش کاشته است. برای این‌که بدانید این خبر واقعیت دارد یا شایعه است با ما همراه باشید.

شایعه کاشت سیبیل مازیار لرستانی

آیا شهره لرستانی ریش و سبیل کاشته

به گزارش وقت صبح، شهره لرستانی تقریبا 5 ماه است که عمل تطبیق جنسیت را انجام داده است ورسما تایید کرده در طی ااین مدت حاشیه و جنجال‌هایی برای وی به پا شده است.

مهم‌ترین حاشیه‌ها برای مازیار لرستانی در رسانه‌های داخلی پراکنده شده است. تازه‌ترین شایعه‌ای که پیرامون وی پخش شده همین موضوع ریش و سبیل اوست. هرچند که رسانه‌های داخلی مطرح کرده‌اند که این خبر واقعیت ندارد و کاملا کذب است.

به گفته برخی کاربران تمامی عکس‌هایی که از مازیار لرستانی پخش شده است فتوشاپ بوده و واقعی نیست.

شایعه عجیب کاشت سبیل مازیار لرستانی

جزییات ریش و سبیل درآوردن مازیار لرستانی

به تازگی عکس‌های عجیبی از چهره مازیار لرستانی در فضای مجازی پخش شده که شهره لرستانی هنوز به این خبرهای هیچ واکنشی نشان نداده است. البته چندی پیش شایعه شده بود که مازیار لرستانی ازدواج کرده که او در این باره گفت:

تابکارانی وجود دارند که در فای مجازی از اسم من سو استفاده کردند و به دروغ خبر ازدواج من و رابطه‌های مسخره خبر می‌سازند. بدون شک همه این‌ها دشمنان ایرانن و من همه این خبرها را تکذیب می‌کنم.

مازیار لرستانی در روز 31 خرداد 1345 در تهران متعولد شده و فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبایی است. این بازیگر فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با فیلم نیاز مشهور شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *