ببینید: تتوی مرموز ریحانه پارسا

تتوی مرموز ریحانه پارسا باعث کنجکاوی طرفداران او شد. وی به تازگی از تتوی خود رونمایی کرد. با تماشای تصویر تتوی عجیب ریحانه پارسا همراه ما بمانید.

ریحانه پارسا در سن خیلی پایین وارد عرصه سنیما و تلویزیون شد. با رونمایی خالکوبی جنجالی ریحانه پارسا به تعداد فالورهای او و حواشی اطرافش اضافه شده است. تتوی جدید ریحانه پارسا که وی به تازگی آن را  رونمایی کرده بسیار هیاهو به پا کرد.

تتوی مرموز ریحانه پارسا

تتوی جدید دست ریحانه پارسا

ریحانه پارسا پس از مهاجرتش به ترکیه حواشی پر سر و صدایی ایجاد کرد که بتواند تعداد فالورهای خود را بالا ببرد. یکی از همین حواشی تتوهای عجیب و مرموزی است که روی بدنش نقش بسته و باعث کنکاوی کاربران شده.

ریحانه پارسا دو سال قبل ایران را به قصد ترکیه ترک کرد. وی با سریال پدر که در ماه رمضان پخش می‌شد، معروف شد و با استایل‌های متفاوتی که در جشنواره‌ها ظاهر می‌شد حواشی را به سمت خود می‌کشاند که پس از مهاجرت این حواشی بیش‌تر شد.

تتوی مرموز ریحانه پارسا

رونمایی خالکوبی جنجالی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا از یکی دیگر از خالکوبی‌هایش رونمایی کرد. به تازگی یک تتوی جدید روی دستش طراحی کرده که کاربران بسیار کنجکاوند بدانند معنی این تتو چیست؟ عدد 1999 تتوی روی دست ریحانه پارسا است که احتمالا تولد او به سال میلادی باشد.

ریحانه پارسا متولد 1377 بازیگر سینما و تلویزیون است که دیپلم نمایش دارد. پس از ایفای نقش لیلا در سریال پدر در سریال پانوراما، فیبلم خوب، بد جلف و گشت ارشاد3 بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “ببینید: تتوی مرموز ریحانه پارسا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *