حرکات نامشروع امیر تتلو ؛ ترویج تجارت سیاه برده‌های جنسی توسط تتلو

به تازگی خبری در مورد ترویج تجارت سیاه برده‌های جنسی توسط تتلو در رسانه های مجازی جهان پخش شده که شایعات بسیاری را برای او ایجاد کرده است.

امیر تتلو با انتشار تصویری که در مورد ارتباط جنسی امیر تتلو با لولیتا می‌باشد، حواشی زیاد را در رسانه ها ایجاد کرده و سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

همسر جدید امیر تتلو چه کسی است؟

ببینید : تصویری از بازگشت سحر قریشی به ویلای امیر تتلو

ترویج تجارت سیاه برده‌های جنسی توسط تتلو

تتلو با انتشار عکسی در یوتیوب، که گویا کاور آهنگ جدیدش است، تصویری از خود در حال رابطه‌ی جنسی با یک زن عریان به نمایش گذاشته است. اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. به گفته‌‌ی کاربران شبکه‌های اجتماعی، زنی که تتلو تصویرش را منتشر کرده، یک زن معمولی نیست، بلکه «لولیتا» یا برده‌ی جنسی است.

ترویج تجارت سیاه برده‌های جنسی توسط تتلو
حرکات نامشروع امیر تتلو

حرکات نامشروع امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو با نام مستعار تتلو، خواننده‌ی ایرانی است که داستان اقدامات شیطانی و بی‌شرمانه‌اش هرگز تمامی ندارد. امیر تتلو در سال 1397 به ترکیه مهاجرت کرد و نخستین کنسرت خود را در آنجا برگزار کرد.

تتلو که چندی پیش به موجب ارتباط با سحر قریشی، بازیگر معروف ایرانی، خود را بر سر زبان‌ها انداخته بود، این بار مرزهای خباثت را فرسنگ‌ها جابجا کرده و با انتشار عکس بی‌شرمانه و فوق شیطانی خود، پرده از اقدام سیاه و کثیفش برداشته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *