فوری: فریبا نادری به سوگ مادربزرگش نشست! +[تصویر جدید از دختر فریبا نادری]

به تازگی استوری جدید فریبا نادری منتشر شده است که خبر از درگذشت مادربزرگش داد. این استوری در فضای مجازی بازتاب فراوانی را درپی داشته است.

به تازگی استوری جدیدی از فریبا نادری منتشر شده است که خبر از درگذشت مادربزرگش داده است. در ادامه مطلب با خبر درگذشت مادربزرگ فریبا نادری همراه ما بمانید.

استوری جدید فریبا نادری

فوت مادربزرگ فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر معروف ایرانی در سال 1363 متولد شد و در مرز 40 سالگی قرار دارد. او به تازگی در یک استوری خبر از فوت مادربزرگش داد. در ادامه می‌توانید استوری فریبا نادری برای مادربزرگش را مشاهده کنید:

استوری جدید فریبا نادری
استوری جدید فریبا نادری

بیشتر بخوانید:

عکس لو رفته از بارداری فریبا نادری

تصویر جدید از دختر فریبا نادری در کنار سفره هفت سین

فریبا نادری، اخیراً تصویری از هفت سین خود در کنار دختر ۵ ساله‌اش یارا را در صفحه‌ی اختصاصی اینستاگرامش منتشر کرد. او پس از انتشار این عکس، ضمن تبریک عید نوروز و سال 1402، سال خوبی را برای همه آرزو کرد.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده کودک فریبا نادری را ببینید:

تصویر جدید از دختر فریبا نادری
تصویر فرزند فریبا نادری کنار هفت سین

 

عکس دختر فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است. فریبا نادری در شهر تهران زاده شد. او یک برادر و دو خواهر دارد. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد، گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده است.

او پس از مرگ همسرش در سال ۱۳۸۸ در مصاحبه‌ای با ایسنا اعلام کرد هرگز با بازیگران تلویزیون یا سینما ازدواج نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *