ببینید: عکس زیرخاکی مهران غفوریان کولاک کرد! +[عکس جنجالی از همسر مهران غفوریان]

عکس زیرخاکی مهران غفوریان به تازگی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام درحال چرخیدن است. این عکس برای دوران جوانی مهران غفوریان است.

به تازگی تصویری از دوران جوانی مهران غفوریان منتشر شده است که باعث تعجب کاربران شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جوانی مهران غفوریان همراه ما بمانید.

عکس زیرخاکی مهران غفوریان

عکس قدیمی مهران غفوریان

به گزارش منابع خبری:

مهران غفوریان بازیگر خوب ایرانی بیشتر در فیلم و سریال های کمدی بازی می‌کند. در ادامه می‌توانید عکس دوران جوانی مهران غفوریان را تماشا کنید:

عکس زیرخاکی مهران غفوریان
عکس زیرخاکی مهران غفوریان

بیشتر بخوانید:

سیدعلی مومنی باجناق مهران غفوریان + تماشای قسمت ابتدایی مهلا با حضور مهران غفوریان

واکنش همسر مهران غفوریان به عقاید شوهرخواهر و خواهرش ؛ ما با هم تفاوت داریم

عکس جنجالی از همسر مهران غفوریان

بی حجابی همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او فارغ‌التحصیل رشتۀ نقاشی می‌باشد و با بازی در مجموعۀ لبخند سوم (۱۳۷۳) پا به عرصه بازیگری گذاشت و خیلی زود وارد عرصه کارگردانی نیز شد. وی در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی مجموعه زیر آسمان شهر و بازی در آن به شهرت رسید.

عکس جنجالی از همسر مهران غفوریان
عکس جنجالی از همسر مهران غفوریان

غفوریان، فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی است. بازیگری را به کارگردانی مسعود رشیدی با مجموعۀ طنز لبخند سوم آغاز کرد و خیلی زود به عرصۀ کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶، برنامۀ گل‌ها و پس از آن، حرف تو حرف را ساخت و سپس در سال ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد.

سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی برای پخش هر شب سریال‌ در تلویزیون شد. با موفقیت این مجموعه، وی اقدام به ساخت سری دوم و سوم آن نمود. غفوریان، سپس در سال ۱۳۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام “ورود ممنوع” کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

مهران غفوریان و همسرش

در ادامه می‌توانید استایل عجیب همسر مهران غفوریان را ببینید:

عکس جنجالی از همسر مهران غفوریان
عکس جنجالی از همسر مهران غفوریان

پس از آن، وی بیشتر به بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال های تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵، در هنگام ساخت سریال همسایه‌ها پس از شکستن پای آرش معیریان، کارگردان سریال، و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

غفوریان ، سال ۱۳۹۴ در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست به مرحله نهایی راه پیدا کند و همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کند.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *