استوری جنجالی سحر زکریا به کارگردانان [+عکس]

به تازگی عکس جدیدی از استوری جنجالی سحر زکریا به کارگردانان به انتشار رسیده که حواشی و بازخوردهای متنوعی را به همراه داشته است.

به تازگی، انتقاد جدید سحر زکریا در اینستاگرام و استوری سحر زکریا به همکارانش منتشر شد. این استوری اینستاگرام جدید سحر زکریا حواشی زیادی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید:

حمله سحر زکریا به ترانه علیدوستی در حمایت از کتایون ریاحی

استوری جنجالی سحر زکریا به کارگردانان

سحر زکزیا بازیگر سابق تلویزیون با انتشار پستی خطاب به همکارانش نوشت:

همکاران بنده اگر یک امسال رو برنامه نمی‌ساختید ار گشنگی می‌مردید؟ شما پول‌های میلیاردیتان را سال‌های پیش گرفتید، واقعا میارزید دلهای سوخته را باز بسوزانید، لعنت بر پولی که اینگونه به دست آید.

در ادامه می‌توانید استوری سحر زکریا به همکارانش را ببینید:

استوری جنجالی سحر زکریا به کارگردانان
انتقاد جدید سحر زکریا در اینستاگرام

استوری اینستاگرام جدید سحر زکریا

سحر زکریا متولد ۲۸ آذر ۱۳۵۲ بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعه‌ی تلویزیونی در پناه تو (۱۳۷۴) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود.

در بهمن ۱۳۹۹ سحر زکریا در پی درگذشت علی انصاریان در صفحه شخصی خود به نخریدن واکسن کرونا اعتراض کرد که باعث واکنش تند در ۲۰:۳۰ شد. او در فروردین ۱۴۰۰ با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به دلیل این اعتراض ممنوع‌الفعّالیت شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *