اعتراف به رقصیدن و آواز خواندن ژاله صامتی : “من خیلی خوب می‌رقصم”

ویدیو آواز خواندن ژاله صامتی در برنامه طناز کمال تبریزی حاشیه ساز شد. در این برنامه صامتی اعتراف می‌کند که : “من خیلی خوب می‌رقصم.”

کمال تبریزی میزبان و کارگردان هنری رئالیتی تاک‌شوی «طناز» می‌گوید:

مدیریت تلویزیون ضعیف شده است. چون کسانی پای کار آمده‌اند که توانایی و کارآمدی لازم ندارند. دورانی از تلویزیون آثاری درخشان پخش می‌شد؛ اما امروز از تلویزیون دیگر ناامید است.

دانلود برنامه طناز ژاله صامتی (کل قسمت)

با حضور ژاله صامتی در برنامه طناز و پخش ویدئوهای مختلف از این برنامه از جمله ژاله صامتی در حال آواز خواندن، سر و صدای زیادی در فضای مجازی و رسانه‌ها به پا شده است.

حضور این بازیگر در برنامه اینترنتی و آهنگ خواندن ژاله صامتی، بازیگر مطرح کشور، جنجال زیادی به دنبال خود داشته و توجه بسیاری از طرفداران به او جلب شده‌است. برخی به دنبال ویدیویی از خوانندگی صامتی و دخترانش هستند که این ویدیو هنوز در دست نیست.

همه‌ی توجه شما را به آواز خواندن ژاله صامتی در طناز جلب می‌کنیم تا شما هم از آن‌چیزی که این روزها در فضای مجازی بازتاب گسترده داشته عقب نمانید.

آواز خواندن ژاله صامتی در برنامه طناز

تصویری از نوه ژاله صامتی
آواز خواندن ژاله صامتی در برنامه طناز

ژاله صامتی در گفتگو با کمال تبریزی در برنامه طناز گفت:

بازیگر باید هم بتواند خوب بخواند و هم خوب برقصد. بازیگری که خوب نرقصد از نظر من مردود است. بازیگر باید ریتم بداند. برخی آواز خواندن من در طناز که خودم باشم را نمی‌پسندند. اما یک بازیگر خوب باید ریتم بداند که اگر آن ریتم درست نباشد تو هر چه تکنیک هم بدانی به دردت نمی‌خورد. بازیگری که قشنگ می‌رقصد قطعا در صحنه هم خوب ظاهر می‌شود.

دانلود برنامه طناز ژاله صامتی

در ادامه می‌توانید ژاله صامتی در حال آواز خواندن را ببینید:


حضور ژاله صامتی در برنامه طناز

ژاله صامتی، متولد ۱۴ فروردین ۱۳۵۱، بازیگر ایرانی است. او در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌ التحصیل شد و فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۲ و با بازی در دت یعنی دختر آغاز کرد.

خاطره لری خواندن ژاله صامتی که آن را در برنامه پژمان بازغی تعریف کرده بود، باعث شد که پژمان بازغی به شدت بخندد. در کل صامتی اعتقاد دارد که:

بازیگر هم باید بتواند برقصد و هم بتواند بخواند. بازیگری که خوب نرقصه به نظر من معلوله. بازیگر باید ریتم بداند. بازیگری که قشنگ میرقصد، قطعا در صحنه خوب خواهد بود.

خوانندگی ژاله صامتی در عصر جدید تا به حال دیده نشده، اما اجراهای متفاوتی از ژاله صامتی در کنار شرکت کنندگان نمایش داده شد، که یه نمونه را در ادامه تماشا کنید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *