همنواز

عکس : سلفی جورجینا رودریگز از چهره طبیعیش

به تازگی تصویری از سلفی جورجینا رودریگز از چهره طبیعیش در رسانه ها منتشر شده که سر صدای زیادی را در رسانه های بین المللی ایجاد کرده است.

امروز سلفی بدون آرایش جورجینا رودریگز در رسانه های مجازی پخش شده که بسیاری از کاربران فضای مجازی را شوکه کرده است. گوبا تصویری از جورجینا رودریگز بدون آرایش توسط خودش به همراه فرزندش در اینستاگرام منتشر شده که صدای رسانه‌های اروپایی را در آورده است. در ادامه عکسی از چهره طبیعی جورجینا رودریگز مدل معروف جهان و پسرش را مشاهده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

حمله جورجینا رودریگز به جشن عربستان [+جزئیات]

فیلم جشن تولد لاکچری جورجینا رودریگز نامزد رونالدو + [ویدئوی کامل]

سلفی جورجینا رودریگز از چهره طبیعیش

جورجینا رودریگز هرناندز زاده 27 ژانویه 1994 می‌باشد که یک هنرپیشه آرژانتینی-اسپانیایی، مجری، مدل، اینفلوئنسر، تاجر و همسر کریستیانو رونالدو است. جورجینا رودریگز در بوئنوس آیرس، به دنیا آمد اما تمام عمر خود را در شمال اسپانیا زندگی کرده است. وی دختر پدری آرژانتینی به نام خورخه رودریگز و مادری اسپانیایی به نام آنا ماریا هرناندز است.

در ادامه می‌توانید تصویری از جورجینا رودریگز بدون آرایش را ببینید:

سلفی جورجینا رودریگز از چهره طبیعیش
عکسی از چهره طبیعی جورجینا رودریگز

عکسی از چهره طبیعی جورجینا رودریگز

او برای نخستین بار در نمایشگاه مد Dolce & Gabbana در ناحیه VIP در اواسط سال ???? دیده شد. جورجینا تا آن زمان کار مدلینگ خودرا آغاز کرده بود. دراین زمان بازیکن تیم ملی اسپانیا داشت قلب خودرا با عشقی تقسیم میکرد کـه برنده جایزه زیبایی «Ms. Spain-2014 Desirée Cordero» شده بود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *