ببینید : تصویری از مانتو نامشروع فرشته حسینی

به تازگی تصویری از مانتو نامشروع فرشته حسینی در رسانه های مجازی وایرال شده که حواشی های بسیاری را برای این بازیگر مشهور ایجاد کرده است.

به تازگی تصویری از پوشش جنجالی فرشته حسینی با مانتو نامناسب در رسانه‌های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است. با منتشر شدن تصویری جنجالی از مانتو نا مشروع فرشته حسینی در فضای مجازی، شایعات بسیاری را برای این بازیگر درست شده که خبر از ورود این هنرپیشه به صنعت مدلینگ را می‌دهد. پوشش جنجالی فرشته حسینی با مانتو نامناسب سر صدای زیادی را در رسانه‌های داخلی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

تصویر جنجالی فرشته حسینی در کنار دریا

تصویر جنجالی فرشته حسینی با زیر شلواری

تصویری از مانتو نامشروع فرشته حسینی

فرشته حسینی از وقتی با نوید ازدواج کرد نوع پوشش به کل تغییر کرد و یکمی هم منشوری شد. در واقع فرشته حسینی شاید برای اینکه بتونه خودش رو بکشه بالا و یه جورای همسطح آقای سوپراستارش بشه تو انتخاب لباسش ها کمی ملاحظه رو کنار گذاشته! در ادامه برخی لباس هایی رو که فرشته تو این چند وقت پوشیده رو باهم نگاه می کنیم.

در ادامه می‌توانید تصویری جنجالی از مانتو نا مشروع فرشته حسینی را ببینید:

تصویری از مانتو نامشروع فرشته حسینی
پوشش جنجالی فرشته حسینی با مانتو نامناسب

پوشش جنجالی فرشته حسینی با مانتو نامناسب

فرشته حسینی بازیگر سینما و تلویزیون ایران که چند سالی است در عرصه بازیگری فعالیت می کند و در بین مردم محبوبیت ویژه‌ای دارد. فرشته حسینی ملیت افغان دارد و با ازدواج با نوید محمدزاده سوپراستار ایرانی بیش از پیش در بین مردم معروف شد. فرشته حسینی بارها برای مسائل کشورش در فضای مجازی پست و استوری گذاشته و خواسته از این طریق صدای مردم کشورش شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *