عکس : تغییر چهره باورنکردنی بلا حدید +[بیماری سخت بلا حدید]

به تازگی تصویری از تغییر چهره باورنکردنی بلا حدید در رسانه های مجازی منتشرش شده که حواشی بسیاری را از سوی کاربران فارسی داشته است.

امروز خبری مبنی بر تغییر قیافه عجیب بلا حدید در فضای مجازی وایرال شده که توسط کابران ایرانی سوژه شده است. گویا تغییر چهره او مانند یکی از بازیگران ایرانی می‌باشد.

تغییر چهره باورنکردنی بلا حدید

تغییر قیافه حاشیه ساز بلا حدید

دلیل غیبت بلا حدید، یکی از پرطرفدارترین مدل های مشهور کت واک ها مشخص شد. این مدل زیبا برای درمان بیماری خود ترجیح می دهد مدتی دور از چشم بماند. امروز تصویری در رسانه های مجازی پخش شده که تغییر چهره او بسیار حاشیه ساز شده است. برخی از کابران ایرانی تغییر چهره او را با الهام حمیدی مقایسه کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تغییر چهره جنجالی بلا حدید را ببینید:

تغییر چهره باورنکردنی بلا حدید
تغییر قیافه عجیب بلا حدید

جزئیات بیماری سخت بلا حدید از زبان خودش

بیماری لایم بلا حدید

یک سال پیش، رسانه‌ای شدن موضوع روانی بلا حدید اوج گرفت و تاکنون نیز خبر خاصی از این بیماری نشده بود تا اینکه خود بلا حدید از این بیماری سخن گفت و اعلام کرد که هنوز تأثیرات این بیماری، درونش دیده می‌شود.

در ادامه می‌توانید تصویری از بلا حدید را ببینید:

تغییر چهره باورنکردنی بلا حدید
تعریف بیماری روانی بلا حدید

بیماری لایم، نوعی عفونت اسپیروکتی چندسیستمی است. حداقل سه گونه از جنس بورلیا مانند بورلیا بورگدورفری عامل این بیماری هستند.

مرحله دو شامل علائم عصبی مثل بلزپالسی و علائم قلبی مثل بلوک گره دهلیزی-بطنی (AV node) است. مرحله سه شامل تظاهرات مفصلی مثل مونوآرتریت مزمن و پلی آرتریت مهاجر است. خوانندگان مشهور کانادایی اوریل لوین ، جاستین بیبر و بلا حدید نیز به این بیماری مبتلا شدند.

تغییر قیافه حاشیه ساز بلا حدید

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدگاه شما در خصوص تغییر چهره باورنکردنی بلا حدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *