ببینید : تصویری نامشروع از شیوا ابراهیمی با مجسمه

به تازگی تصویری نامشروع از شیوا ابراهیمی با مجسمه در رسانه های مجازی وایرال شده که حواشی بسیاری را برای او ایجاد کرده است.

امروز تصویری حاشیه ساز از شیوا ابراهیمی با مجسمه در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را برایش داشته است. گویا او با پوششی نامناسب با مجسمه های بازیگران هالیوودی تصاویری را از خود پخش کرده است.

تصویری نامشروع از شیوا ابراهیمی با مجسمه

جنجالی ترین تصویر از شیوا ابراهیمی با مجسمه

جدیدا تصویری از شیوا ابراهیمی در رسانه ها پخش شده که پوشش نامناسب او حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است. شیوا ابراهیمی پس از مهاجرت از ایران عکس جدیدی از خود را در فضای مجازی منتشر کرد که حجاب خانم بازیگر حاشیه های بسیاری را برای او ایجاد کرد.

شیوا ابراهیمی هنرپیشه ایرانی که این روزها در ترکیه زندگی می کند در اعتراض به فوت مهسا امینی کشف حجاب کرد و عکس های بی حجاب وی در شبکه های اجتماعی از جمله توئچیتر و اینستاگرام در حال دست به دست شدن است و واکنش های زیادی به همراه داشته است. برخی معتقدند سلبریتی ها حالا با مرگ مهسا امینی به دنبال خودنمایی هستند و از اینرو کشف حجاب می کنند.

عکسی عجیب از شیوا ابراهیمی با مجسمه هنرمندان

تصویری حاشیه ساز از شیوا ابراهیمی با مجسمه

در ادامه می‌توانید عکسی عجیب از شیوا ابراهیمی با مجسمه هنرمندان را ببینید:

تصویری نامشروع از شیوا ابراهیمی با مجسمه
تصویری نامشروع از شیوا ابراهیمی با مجسمه

شیوا ابراهیمی در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاتر‌های دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای خود را در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

جنجالی ترین تصویر از شیوا ابراهیمی با مجسمه

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویری نامشروع از شیوا ابراهیمی با مجسمه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *