عکس: کاهش وزن شگفت انگیز ژیلا شاهی بازیگر پوست شیر

به تازگی عکس کاهش وزن شگفت انگیز ژیلا شاهی بازیگر پوست شیر منتشر شده است. در ادامه می‌توانید عکس کاهش وزن ژیلا شاهی را مشاهده کنید.

تصویر کاهش وزن ژیلا شاهی ثابت کرد تلاش‌های او جواب داده است. در ادامه همراه ما بمانید تا کاهش ورن زیاد ژیلا شاهی را ببینید.

کاهش وزن شگفت انگیز ژیلا شاهی بازیگر پوست شیر

ژیلا شاهی، بازیگر محبوب ایرانی، که عمده‌ی شهرتش را با سریال «پوست شیر» به دست آورده است، در جدیدترین تصاویرش با استایلی جدید و کاهش وزنی جالب توجه دیده شده است.

این بازیگر ۳۷ ساله که شب گذشته، با علیرضا کمالی دیگر بازیگر سریال پوست شیر- در اکران خصوصی قسمت جدید این سریال حضور یافت، با کاهش وزن عجیب و زیادی که داشته، توجه‌ها را جلب کرد.

استایل سر تا پا مشکی او که البته با روسری طرحدار و شلوغ خاکی رنگ کامل شده بود، در نمایش این کاهش وزن شاهی، بی‌تاثیر نبود.

در ادامه می‌توانید عکس کاهش وزن ژیلا شاهی را ببینید:

کاهش وزن شگفت انگیز ژیلا شاهی بازیگر پوست شیر
ژیلا شاهی

تصویر کاهش وزن ژیلا شاهی

ژیلا شاهی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 22 اسفند 1364 در اردبیل متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته تاریخ از دانشگاه است.

پدر ژیلا شاهی مهمترین مشوق او در راه رسیدن به بازیگری است که متأسفانه در سال 1396 فوت شده و تبدیل به بزرگترین حسرت این بانوی هنرمند شد چرا که موفقیت‌های امروز او را ندید.

ژیلا شاهی در 14 سالگی با تماشای فیلم به بازیگری علاقه مند شده و تصمیم به بازیگر شدن گرفت. این بانوی هنرمند در سال 1388 تصمیم به مهاجرت از اردبیل به تهران گرفت و دوباره در کلاسهای بازیگری شرکت کرد و آموزش‌های لازم را از استاد سمندریان فرا گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *