بیوگرافی ژیلا شاهی بازیگر نقش شیرین در پوست شیر

به تازگی بازیگران سریال پوست شیر محبوبیت بسیاری را پیدا کرده اند. امروز می خواهیم بیوگرافی ژیلا شاهی بازیگر نقش شیرین در پوست شیر را برای شما شرح دهیم.

ژیلا شاهی یکی از بازیگران جوان و تازه‌کار ایرانی است که توانست نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و بهترین بازیگر نقش اول زن از سیزدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شود. در ادامه به زندگینامه ژیلا شاهی در پوست شیر بیشتر اشاره خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لو رفتن تصویری از چهره واقعی ژیلا شاهی

بهترین بازیگر زن کلکته ؛ ژیلا شاهی بازیگر سریال پوست شیر

بیوگرافی ژیلا شاهی بازیگر نقش شیرین در پوست شیر

از سال 1380 تا 1379 در مرکز کانون پرورشی فکر ثبت نام کرده و دوره های بازیگری را آموزش دید سپس به مدت 10 سال در گروههای تئاتری اردبیل حضور داشته و با گروه بازیگران تئاتر، نمایش های خود را در شهرهای مختلف اجرا می کرده است.

ژیلا شاهی در 14 سالگی با تماشای فیلم به بازیگری علاقه مند شده و تصمیم به بازیگر شدن گرفت. این بانوی هنرمند در سال 1388 تصمیم به مهاجرت از اردبیل به تهران گرفت و دوباره در کلاسهای بازیگری شرکت کرد و آموزش های لازم را از استاد سمندریان فرا گرفت.

بیوگرافی ژیلا شاهی بازیگر نقش شیرین در پوست شیر
زندگینامه ژیلا شاهی در پوست شیر

شرح حال ژیلا شاهی بازیگر سریال پوست شیر

از آثار او می‌توان سریال تلویزیونی هفت خوان تا بهشت و فیلم های سینمایی خاکستر و برف، قصر شیرین، روزهای نارنجی، لرد، روییدن در باد و دلتنگی های عاشقانه نام برد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *