عکس: تغییر چهره باورنکردنی علی شادمان با ریش و سبیل

به تازگی تغییر چهره باورنکردنی علی شادمان با ریش و سبیل جنجال به پا کرده است. در ادامه می‌توانید عکس علی شادمان با ریش و سبیل را ببینید.

به تازگی عکس جدید از علی شادمان منتشر شده است که او را با ریش و سبیل نشان می‌دهد. در ادامه مطلب تصویر علی شادمان با ریش و سبیل می‌توانید تغییر چهره علی شادمان را ببینید.

تغییر چهره باورنکردنی علی شادمان با ریش و سبیل

علی شادمان، بازیگر نقش جاوید در سریال یاغی با چهره‌ای متفاوت و با ریش و سبیل در مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد شرکت کرد که تغییر چهره او توجه مخاطبان را جلب کرد.

در ادامه می‌توانید عکس علی شادمان با ریش و سبیل را ببینید:

تغییر چهره باورنکردنی علی شادمان با ریش و سبیل
علی شادمان با ریش و سبیل

تصویر علی شادمان با ریش و سبیل

محمد علی شادمان بعنوان فرزند اول خانواده در شهر ایلام به دنیا آمده است.

پدرش «مسعود شادمان» دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش «بتول رشنوادی» معلم علوم است و  تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد.

او اولین بار سال 1384 در 9 سالگی کنار گلشیفته فراهانی با فیلم «میم مثل مادر» جلوی دوربین رفت و یکسال بعد در فیلم «صد سال به این سال ها» بازی کرد.

رسول ملاقلی ‌پور به این دلیل او را برای بازی در فیلم «میم مثل مادر» انتخاب کرد که توانایی نواختن ویولن داشت. این آشنایی بصورت اتفاقی، زمانی شروع شد که این کارگردان در سفر خود به ایلام در جایی ساکن بودند که متعلق به خانواده شادمان بودند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *