عکس : تغییر چهره جنجالی مهشید جوادی بازیگر محبوب سریال بچه مهندس

اخیرا خبر تغییر چهره جنجالی مهشید جوادی بازیگر محبوب سریال بچه مهندس در فضای مجازی توسط کاربران در حال دست به دست شدن می باشد.

به تازگی تصویری از تغییر چهره مهشید جوادی در رسانه‌های داخلی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر معروف سریال بچه مهندس ایجاد کرده است. گویا عکس مهشید جوادی از چهره جدیدش در صفحه شخصی او منتشر شد. در ادامه عکس از چهره جدید مهشید جوادی خواهید دید.

تغییر چهره جنجالی مهشید جوادی

مهشید جوادی بازیگری که با سریال بچه مهندس به شهرت رسید. مهشید جوادی قبل از بچه مهندس در یکی دوتا فیلم های تلویزیونی نیز بازی کرده بود. مهشید جوادی در آنام نیز توانست به خوبی بازی کند. مهشید جوادی اخیر باتوجه تیپ هایی که می زند و استوری های که می گذارد سوژه داغ فضای مجازی شده است.

مهشید جوادی سال 1396 در مجموعه تلویزیونی پر بازدید آنام نقش مهمی بازی کرد و توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنین خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند. مهشید جوادی در این مجموعه تلویزیونی با جواد افشار همکاری داشت. او توانست با بازی در سریال آنام تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و بازی در کنار هنرمندانی مانند مجید واشقانی، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی و لاله مرزبان بر تجارب وی افزود.

در ادامه می‌توانید تصویری از تغییر چهره مهشید جوادی را ببینید:

تغییر چهره جنجالی مهشید جوادی
عکس مهشید جوادی از چهره جدیدش

عکس مهشید جوادی از چهره جدیدش

مهشید جوادی به صورت خیلی اتفاقی وارد این حرفه شده است و قبل از اینکه به عرصه بازیگری وارد شود در مورد آن فکر نکرده بود و برنامه ریزی هم نداشته است. گویا در شبکه‌ها اجتماعی گفته شد که شخصیت مارال در این سریال شبیه به زندگی خصوصی یکی از بازیگران این سریال است که این بازیگر گفت داستان این سریال را نویسنده نوشته و کسی در نگارش آن دخالتی نداشته.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *