خود نمایی مهشید جوادی در کنار جت شخصی ؛ جت شخصی بسیار زیبا خانم بازیگر + [فیلم]

خود نمایی مهشید جوادی در کنار جت شخصی . مهشید جوادی از جت شخصی خود رونمایی کرد. در ادامه مطلب جت شخصی مهشید جوادی همراه فیگار باشید.

مهشید جوادی بازیگر زن ایرانی عکسی از وی در کنار یک جت شخصی در فضای مجازی منتشر شده است.

مهشید جوادی در کنار جت شخصی

جت شخصی بسیار زیبا خانم بازیگر + [فیلم]

جت شخصی مهشید جوادی
جت شخصی مهشید جوادی

عکسی از مهشید جوادی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در کنار یک جت شخصی منتشر شده است. به نظر می‌رسد این عکس مربوط به نمایی از یک فیلم یا سریال باشد که در آن مهشید جوادی در نزدیکی یک جت شخصی دیده می‌شود. بازیگر فیلم «ضد» گفت: قرار بود از ابتدا نقشم در فیلم «ضد» کوتاه باشد اما در اکران متوجه شدم که بسیاری سکانسهای من از فیلم حذف شده بودند، نقشم تا این حد هم کوتاه نبود، البته باز هم از همین حضور بسیار کوتاه در این فیلم راضی هستم.

بیشتر بخوانید:

مهشید جوادی در کنار جت شخصی

جت شخصی مهشید جوادی
جت شخصی مهشید جوادی

مهشید جوادی درباره حضورش در فیلم سینمایی «ضد» گفت: حضور من در این فیلم سینمایی بسیار کوتاه است و از همان ابتدا که برای حضور در این فیلم با من صحبت شد می‌دانستم که قرار است نقش کوتاهی را بازی کنم. وی در همین راستا ادامه داد: قرار بود از ابتدا نقشم کوتاه باشد اما در اکران متوجه شدم که بسیاری سکانسهای من از فیلم حذف شده بودند و بخش عمده این کاراکتر از فیلم حذف شده بود و نقشم تا این حد هم کوتاه نبود، البته باز هم از همین حضور بسیار کوتاه در این فیلم راضی هستم.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهشید جوادی در کنار جت شخصی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *