ماجرای دعوت نشدن هادی چوپان به یک مسابقه بزرگ بین‌المللی

به تازگی ماجرای دعوت نشدن هادی چوپان به یک مسابقه بزرگ بین‌المللی جنجالی شده است. در ادامه به دعوت نشدن هادی چوپان به پیتسبورگ پرو 2023 می‌پردازیم.

به تازگی ماجرای حضور نداشتن هادی چوپان در پیتسبورگ پرو 2023 توجه زیادی را در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه به جزئیات نبودن هادی چوپان در پیتسبورگ پرو 2023 می‌پردازیم.

دعوت نشدن هادی چوپان به یک مسابقه بزرگ بین‌المللی

مسابقات پیتسبورگ پرو 2023 از 12 و 13 می (22 و 23 اردیبهشت) در دسته‌های فیزیک کلاسیک مردان، فیزیک مردان، بیکینی زنان، فیگور زنان، فیزیک زنان و ولنس زنان برگزار خواهد شد.

در این مسابقات بدنسازان نامداری چون شان کلاریدا، سامسون داودا، نیک واکر، درک لانسفورد، هانتر لابرادا، بیگ رامی، رافائل براندو و کریس بامستد فیگورگیری افتخاری خواهند داشت. اما چرا بدنسازانی چون هادی چوپان و اندرو جکد در این مسابقات حضور ندارند؟

به نظر می‌رسد طبق معمول هادی چوپان با یک مشکل بزرگ به نام ویزای آمریکا مواجه است و نمی‌تواند به راحتی به این کشور سفر کند. چوپان برای حضور در مستر المپیا نیز که مقام قهرمانی آن را به دست آورد، به زحمت توانست روادید کشور آمریکا را به دست بیاورد.

دعوت نشدن هادی چوپان به یک مسابقه بزرگ بین‌المللی
هادی چوپان

دعوت نشدن هادی چوپان به پیتسبورگ پرو 2023

هادی چوپان از 13 سالگی بدنسازی را شروع کرده است و در سال‌های گذشته موفق شده به قله‌های جهانی این ورزش دست پیدا کند. هادی چوپان عضو با سابقه‌ی تیم ملی ایران است و با این تیم افتخار آفرینی‌های بزرگ و چشمگیری داشته است. هادی هم چنان ساکن شیراز است و در حال حاضر یک باشگاه مجهز بدنسازی را در این شهر مدیریت میکند.

او متولد چهارم مهرماه سال 1366 در سپیدان شیراز است. هادی در سال‌های نوجوانی گچکار بوده هست و کنار دست برادر بزرگترش حسن کار میکرد. برادری که همیشه استاد و مشوّق هادی در مسیر بدنسازی بوده است. هادی چوپان از بچگی گوش هایش ضعیف بود، ولی این ضعف هرگز نتوانست مانع رسیدن وی به اهداف بزرگش در زندگی شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *