ویدئو: حرف های جنجالی هادی چوپان ریاست جمهوری

روز گذشته، در جریان ویژه برنامه‌ی سال تحویل، حرف های جنجالی هادی چوپان ریاست جمهوری پخش شد که حواشی جالبی را به دنبال داشت.

صحبت های هادی چوپان برای ریاست جمهوری در روز گذشته، در ویژه برنامه‌ی سال تحویل، حواشی زیادی را به همراه داشت. پس از اینکه، صحبت های حاشیه ای هادی چوپان به انتشار رسید، برخی خبرگزاری‌ها، این حرف‌ها را به عنوان اظهار نظر هادی چوپان برای رئیس جمهور برداشت کردند.

بیشتر بخوانید:

استوری عجیب هادی چوپان پای باجه تلفن

صحبت های جالب هادی چوپان در مورد قهرمانی ایران

حرف های جنجالی هادی چوپان ریاست جمهوری

هادی چوپان، در این ویژه برنامه گفت:

مستر المپیا، آخرین رده از مسابقات پرورش اندام است و اینگونه نیست که همه بتوانند قهرمان شوند. ما یک ضرب‌المثل هم داریم که می‌گوید هر کسی می‌تواند رئیس جمهور شود، اما هر کسی نمی‌تواند قهرمان مستر المپیا شود.

در ادامه می‌توانید صحبت های هادی چوپان برای ریاست جمهوری را ببینید:

اظهار نظر هادی چوپان برای رئیس جمهور

هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ بدنساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد. سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.

پیش از این، مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ با شگفتی‌سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان سوم به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید. چوپان در سال ۲۰۲۰ نیز موفق به دریافت مقام چهارم المپیا شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *