فیلم ازدواج جدید سرنا امینی یا سالگرد آن؟! [+ویدیو]

جشن سالگرد ازدواج سرنا امینی جنجالی شد. با پاسخ به سوال فیلم ازدواج جدید سرنا امینی یا سالگرد آن؟! همراه ما بمانید.

سرنا امینی سالگرد ازدواجش را علنی کرد. به دنبال پخش ویدیویی از جشن سالگرد عاشقانه سرنا امینی، توجه مخاطبان به این واینر اینستاگرامی جلب شد. سالگرد ازدواج بلاگر اینستاگرامی مخاطبانش را شوکه کرد. عکس سرنا امینی به همراه همسرش در سالگرد ازدواجشان این روزها دست به دست می‌شود.

برای دیدن ویدیو سالگرد ازدواج سرنا امینی همراه ما باشید.

سالگرد ازدواج سرنا امینی دختر معروف اینستاگرام

عکس سرنا امینی با شوهرش

سرنا امینی یکی از واینرها اینستاگرام  است که با انتشار یک کلیپ از سالگرد ازدواجش از آن خبر داد. چندی پیش همچنین سرنا امینی بلاگر اینستاگرام  تصاویری از پخت قرمه سبزی در اینستاگرامش برای فالورهایش منتشر کرد.

این روزها در فضای مجازی بازار بلاگر ها و واینرها بسیار طرفدار دارد. دختران و پسران جوانی که از طریق فضای مجازی بسیار معروف و شناخته شده اند و اینستاگرام توانسته بستری مناسبی برای رساندن آنها به آرزوهایشان فراهم کند. درامد بسیار خوبی که این پلتفرم دارد جوانان زیادی را علاقمند به فعالیت در اینستاگرام کرده است.

سرنا امینی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است و در برخی کلیپ هایش هم از فرزندش به عنوان بازیگر استفاده کرده است.

سرنا در سالگرد ازدواج با همسرش نوشت:

 همیشه همراه ، ازت ممنونم ❤️ راه های سختی رو پشت سر گذاشتیم و الان راه های سخت تری پیش رو داریم ، اما از پسش برمیایم نهمین سالگرد ازدواجمون مبارک 💟

عروسی کردن دختر معروف اینستایی

در زیر تصویر سالگرد ازدواج سرنا امینی را مشاهده می‌کنید.

سرنا امینی در 28 دی ماه 1372 در مشهد متولد شد، وی یک واینر و چهره اینستاگرامی بسیار معروف است

وی در رشته عکاسی دیجیتال تحصیل کرده که با ویدیوهای طنز در فضای مجازی شناخته شد و حالا به او پیشنهاد بازیگری حرفه ای می‌شود و همچنین او یک مادر هم است. سرنا امینی (Serna Amini) فرزند سوم خانواده بوده و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد، خواهرسلنا که نامش «سلین امینی» است، میکاپ آرتیست می باشد.

مصاحبه با سرنا امینی پرطرفدارترین دختر اینستاگرام

سرنا امینی بعد از منتشر کردن فیلم زیر در صفحه اینستاگرام خودش نوشته:

بمونه به یادگار از نوروز ۱۴۰۲/ زیر این پست برای همدیگه آرزوهای قشنگ کنیم ../ براتون آرزو میکنم امسال بهترین سال زندگیتون بشه/ آرزو میکنم دیگه ظلم نبینیم ../ آرزوی صبر و آرامش دارم برای خانواده هایی که عزیزانشون رو تو سال گذشته از دست دادن ../ آرزو میکنم به تمام خواسته ها و هدف هاتون برسید ../ و دلتون همیشه خوش باشه ../ سال نو به همه ی مردم شریف #ایران مبارک ❤️

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *