ویدیو: چهره عجیب آریانا گرانده هواداران را متعجب کرد !

به تازگی، ویدئویی از چهره عجیب آریانا گرانده در اینستاگرام این بازیگر به اشتراک گذاشته شد که بسیاری از طرفداران این سلبریتی را متعجب کرد.

پس از اینکه ویدئویی مبنی بر ویدیوی چهره جدید آریانا گرانده در اینستاگرام او به انتشار رسید، قیافه لاغر شده آریانا گرانده را شاهد بودیم که حواشی زیادی را بر پا کرد.

لاغر شدن شدید آریانا گرانده بسیاری از طرفداران این خاننده‌ی پاپ نسل جوان را متعجب و در فضای مجازی، غوغایی به‌پا کرد.

چهره عجیب آریانا گرانده هواداران را متعجب کرد !

آریانا گرانده با چهره جدیدش نگرانی هوادارانش را زیاد کرد. او در یک ویدیو، خطاب به هوادارانش گفت:

ما باید ملایم‌تر و آرام‌تر در مورد ظاهر افراد نظر بدهیم، اگر هرچیزی به نظر شما خوب نیست، زیبا هست یا نیست، سالم هست یا نیست، بزرگ است یا کوچک باید یاد بگیریم در مورد هرچیزی صحبت نکنیم. راهکارهای زبادی وجود دارد که چیزهایی را که دوست ندارید ببینید نادیده بگیرید، ما باید به هم کمک کنیم تا امنیت همدیگر را حفظ کنیم من داروهای زیادی از ضد افسردگی استفاده کردم، من بد غذا می‌خوردم و در بدترین نقطه عمرم بودم اما شما فکر می‌کردید حال من خیلی خوب است چون آنطور دیده می‌شدم.

او ادامه داد:

شما هرگز نمی‌دانید آدم‌ها ممکن است چه چیزهایی را تجربه کنند. وقتی نظرات خود را می‌دهید نمی‌دانید آن پشت چه خبر است پس با همدیگر مهربان باشیم. یادتان باشد در هر مرحله‌ای باشید زیبا هستید، ضمنا من در حال حاضر نه مژه می‌زنم، نه خط چشم .این چهره من است و این جشمان من است. برای شما عشق می‌فرستم، شما زیبا هستید مهم نیست چه چیزهایی را تحمل می کنید، مهم نیست چه وزنی دارید، مهم نیست این روزها چگونه خود را آرایش می‌کنید، مهم نیست چه عمل‌های زیبای انجام داده‌اید و نه هیچ چیز دیگر، شما فقط زیبا هستید.

در ادامه می‌توانید ویدیوی چهره جدید آریانا گرانده را ببینید:

قیافه لاغر شده آریانا گرانده

آریانا گرانده-بوترا متولد ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳ خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی است. گرانده در بوکا راتون، فلوریدا زاده شد و حرفه خود را در سال ۲۰۰۸ از ۱۵ سالگی در نمایش موزیکال ۱۳ در تئاتر برادوی آغاز کرد. او به خاطر ایفای نقش گربه ولنتاین در مجموعه‌های تلویزیونی نیکلودئون ویکتوریوس (۲۰۱۰–۲۰۱۳) و سم و کت (۲۰۱۳–۲۰۱۴) به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *