بیوگرافی حسنین الحلو [+جزئیات]

حسنین الحلو قاری قرآن ، موذن و مجری شبکه بین المللی فرات العالمیه است که در نوشتار قصد داریم تا به بیوگرافی حسنین الحلو بپردازیم.

حسنین الحلو داور برنامه محفل هم می‌باشد که به تازگی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در این نوشتار قصد داریم تا زندگینامه حسنین الحلو را برای شما شرح دهیم.

حسنین الحلو قاری قرآن و موذن, متولد ۲۰ مهر ۱۳۶۳ در شهر بصره عراق است که تاریخ تولدش به میلادی ۱۹۸۴/۱۰/۱۲ می باشد، او هم اکنون در مرکز علوم اسلامی به تدریس می پردازد و همینطور مجری شبکه بین المللی فرات العالمیه هست که از بغداد برنامه هایش را برای تمام دنیا پخش می کند. حسنین الحلو قاری و موذن از مهاجرین عراقی است که از ۵ سالگی به دلیل انتفاضیه شعبانیه از عراق به ایران آمد.

بیوگرافی حسنین الحلو

حسنین الحلو هم اکنون در مرکز علوم اسلامی به تدریس می پردازد و همینطور مجری شبکه بین المللی فرات العالمیه هست که از بغداد برنامه هایش را برای تمام دنیا پخش می‌کند.

بیوگرافی حسنین الحلو
زندگینامه حسنین الحلو

حسنین الحلو داور برنامه محفل

همه مخاطبان و بیننده تلویزیون ،آقای الحلو را به عنوان داور برنامه محفل و مجری برنامه وجیها بالحسین می شناسند که در زمینه قرائت و تلاوت قرآن و مدرس حوزه قرآنی فعالیت داشته و هم اکنون به عنوان میزبان و داور برنامه محفل در شبکه ۳ سیما مشغول فعالیت است.

از جمله فعالیت های او موذنی و اذان گویی در حرم ابوالفضل العباس ع عتبه عباسیه و حسینیه کربلا و مدرس قرآن، داور برنامه محفل در ماه رمضان ۱۴۰۲ و مجری برنامه وجیها بالحسین… می باشد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *