تصاویری از فرزند نامشروع ریحانه پارسا [+فیلم +18 در حال سیگار کشیدن]

ریحانه پارسا بدون ازدواج مادر شد! سوالی که این روزها در فضای مجازی بازتاب داشته این است که آیا ریحانه پارسا فرزند داشته و رو نکرده بوده؟!

ریحانه پارسا (متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷) بازیگر ایرانی مهاجرت کرده است. او اولین اکت حرفه‌ای خود را با بازیگری در مجموعه پدر (۱۳۹۷) شروع کرد و برای این نقش نامزد دریافت جایزۀ حافظ در رشتهٔ بهترین بازیگر زن درام شد.

آیا ریحانه پارسا فرزندی داشته؟

حرکات ریحانه پارسا پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند. برخی از گمانه‌زنی‌ها از این قرار است که آخرین استوری ریحانه پارسا مربوط به تست سریع بارداری پارسا بوده است و این احتمال می‌رود که با توجه به همخانه شدن ریحانه پارسا با پویان مختاری، وی از پویان مختاری باردار شده باشد.

عکس پسری که با ریحانه پارسا زندگی می‌کند
عکس پسری که با ریحانه پارسا زندگی می‌کند

ریحانه پارسا اول اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. او در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی هم‌خانه، و کمتر از یک سال بعد از وی جدا شد.

بسیاری از طرفداران این بازیگر – کارگردانی که از کشور خارج شده، این پسر کوچک را فرزند او و بسیاری می‌گویند برادر او و بسیاری دیگر از به فرزند‌خواندگی این کودک خبر داده‌اند. اما مشخص نیست کدام یک از این نظرات درست است. به محض مشخص شدن حقیقت این نوشتار آپدیت می‌شود.

در ادامه توجه شما را جلب می‌کنیم به چند تصویر دوتایی دیگر از ریحانه پارسا با فرزندش یا فرزند ریحانه پارسا که فرزندش نیست:

پیدا شدن فرزند ریحانه پارسا
پیدا شدن فرزند ریحانه پارسا

عکس دوتایی ریحانه پارسا با کودکی که در آغوش گرفته و معلوم نیست نسبتش با او چیست! ریحانه پارسا که مدتی با پویان مختاری در رابطه بود حالا شایعه شده که عکس‌هایی که با این پسربچه می‌بینید فرزند نامشروع ریحانه پارسا است. ریحانه پارسا دوازدهم فروردین ۱۴۰۰ با انتشار عکسی خود از باردار شدنش خبر دارد. او در کپشن اینستاگرامش نوشت:

خدا تو را به جای همه نداشته ها بهم داده.

اینکه واقعا این خبر صحت داشته یا بارداری ریحانه پارسا از پویان مختاری بوده است محل بحث است.

رفتار و صحبتهای عجیب ریحانه پارسا را در ویدئوی زیر ببینید:

بیشتر بخوانید:

توهین زننده حمید فرخ نژاد به حضرت زهرا و امام زمان [+ویدئوی انتقاد مومنی]
ویدئوی آرایش کردن ریحانه پارسا همه را شوکه کرد [+فیلم رقص ریحانه پارسا]
ویدئوی عجیب ریحانه پارسا با لباس خواب در نیمه شب [+فیلم]
فیلم لو رفته بوسیدن ریحانه پارسا و میلاد خدایی در فضای بسته [+عکس]
ادا بازی ریحانه پارسا در آسانسور را ببینید! [+عکس]

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *