ادا بازی ریحانه پارسا در آسانسور را ببینید! [+عکس]

استوری بامزه ریحانه پارسا کنار برادرش برای کاربران جالب بود. ادا بازی ریحانه پارسا در آسانسور این روزها وایرال شده است؛ برای دیدن تصاویر همراه ما باشید.

عکس ریحانه پارسا و برادرش این روزها در فضای مجازی منتشر شده است. عکس برادر کوچک ریحانه پارسا به همراه خودش در آینه آسانسور به تازگی منتشر شده است. ریحانه پارسا به همراه برادر خردسالش در آینه آسانسور عکس انداختند که این عکس بسیار وایرال شد.

برای تماشای تصاویر ژست جالب ریحانه پارسا به همراه برادر کوچکترش همراه بمانید.

ژست جالب ریحانه پارسا به همراه برادر کوچکش در آسانسور

عکس گرفتن بازیگر خانم و برادرش در آینه آسانسور

 

ادا بازی ریحانه پارسا در آسانسور را ببینید
ادا بازی ریحانه پارسا در آسانسور را ببینید

چندی قبل بود که ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه علیه خانواده اش موضع گرفت. موضعی که ریحانه پارسا آن را نادیده گرفته و از آن کوتاه آمده است. او ادعا کرد که از سوی خانواده مورد ظلم و بی رحمی قرار گرفته است و آن‌ها در حق او کوتاهی کرده‌اند.

اما به تازگی او یک استوری از خودش گذاشته و در پاسخ به سوال درباره خانواده‌اش یکی از دنبال کنندگان اش پرسیده است گفته که با خانواده‌اش آشتی کرده است.

ریحانه پارسا گفت:

توی زندگی عادی‌ به شدت آدم تنها و خونه‌نشینی هستم. در طول روز کار خاصی‌ام نمی‌کنم و سعی می‌کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم. بیشتر اوقات می‌نویسم. امیدوارم روزی در نوشتن هم اتفاقات خوبی برایم بیفتد.»

برادر کوچولوی ریحانه پارسا

در زیر عکس برادر کوچکتر ریحانه پارسا را در کنار او تماشا می‌کنید:

ژست جالب ریحانه پارسا به همراه برادر کوچکش

در پاییز سال 99 که برخی فعالان حوزه سینما و تلویزیون خبر خروج ریحانه از ایران را تایید کردند. اما گفتند که او برای انجام یک پروژه سینمایی و کاری خودش به ترکیه سفر کرده و به زودی به ایران بازمی گردد. اما پس از گذشت چند روز ریحانه پارسا این ادعاها را رد کرد و گفت که دیگر قصد ندارد به ایران برگردد.

وی متولد ۴ اسفند ۱۳۷۷ تهران است. تحصیلاتش درزمینهٔ تئاتر را از دوره دبیرستان در مدرسه سوره استارت زد و در سال 1393 به طور جدی کار تئاتر را شروع کرد. ریحانه در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی،کارگردان و بازیگر 38 ساله، در یک خانه زندگی کرد  و کمتر از چند ماه بعد از هم جدا شدند. این اولین ازدواج مهدی کوشکی نبود و او از همسر سابقش هم جدا شده بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *