ویدئوی عجیب ریحانه پارسا با لباس خواب در نیمه شب [+فیلم]

ژل بازی نصف شبی ریحانه پارسا با لباس خواب. ژل بازی ریحانه پارسا با لباس خواب و استوری کردن آن. در ادامه مطلب ریحانه پارسا ژل بازی همراه فیگار باشید.

ژل بازی نصف شبی ریحانه پارسا با لباس خواب بسیار حاشیه ساز شده است. استوری که دیشب ریحانه پارسا قبل خواب در اینستاگرام گذاشته است باعث حرف و حدیث های زیادی شد.

آیا ریحانه پارسا فرزندی داشته؟ [+عکس]

ویدئوی عجیب ریحانه پارسا با لباس خواب در نیمه شب

فیلم استوری جنجالی ریحانه پارسا قبل خواب

فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد. اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت.

ریحانه پارسا ژل بازی
ریحانه پارسا ژل بازی

پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرد که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد.

فیلم لو رفته بوسیدن ریحانه پارسا و میلاد خدایی در فضای بسته [+عکس]

او نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!»

دیشب ریحانه پارسا در قالب چند استوری درحال مالیدن ژل مو یا کف به موهای خود است که به نظر میرسد راز فر بودن موهایش همین ژلی است که به موهایش میزند.

این ویدیوها را در ادامه تماشا کنید:

 

 

اخبار بیشتر:

ده استایل برتر هانده ارچل (Hande Erçel)
استایل جدید هانده ارچل در کنار استخر
دمت اوزدمیر با انتشار یک استوری خبر طلاقش را تایید کرد!
شایعات و اخبار درباره هانده ارچل و دوست پسرش
فیلم +18 ببینید: لو رفتن حواشی زن رقصنده صربستانی (زن رقصنده قاتل کیست؟)

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ژل بازی ریحانه پارسا با لباس خواب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *