ببینید: رونمایی از قیافه جدید نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان

چهره جدید و جذاب نگار جواهریان این روزها بسیار جنجالی شده است. برای دیدن تصویر رونمایی از قیافه جدید نگار جواهریان بازیگر بسیار دوست داشتنی همراه ما بمانید.

تغییر بسیار زیاد نگار جواهریان این روزها برای کاربران بسیار تعجب آور شده است. چهره تغییر کرده نگار جواهریان تصویری است که بین کاربران مجازی دست به دست می‌شود. که نشان می‌دهد نگار جواهریان 180 درجه تغییر کرد.

برای دیدن تصویر رونمایی از قیافه جدید نگار جواهریان همراه ما باشید.

رونمایی از قیافه جدید نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان

تغییر جنجالی نگار جواهریان

نگار جواهریان بازیگر بسیار محبوب کشور عکسی در صفحه خود منتشر کرد که نشان دهنده تغییر بسیار فاحش وی می‌باشد. کاربران می‌گویند که جواهریان بینی اش را جراحی کرده است. او همسر سوم رامبد جوان از مجریان خوب کشور است.

نگار جواهریان و رامبد جوان که برای اولین بار، در سال ۸۶ در فیلم جعبه‌ی موسیقی روبروی هم بازی کردند، هرگز خبر نداشتند که ۸ سال بعد خیلی اتفای تقدیر برای آن‌ها یک زندگی مشترک را رقم می‌زند و حاصل این ازدواج دختر کوچولویی به نام نور دخت است.

نگار و رامبد جوان که هر دو متولد دی ماه هستند، جشن عروسی خود را در یونان گرفتند. نگار جواهریان نقاط مشترک زیادی با رامبد جوان دارد که در یک نگاه می‌توان به راحتی این موضوع را متوجه شد. هر دوی آن‌ها بسیار فعال و پر جنب و جوش هستند

تغییر محسوس نگار جواهریان

در زیر چهره جدید نگار جواهریان را مشاهده می‌کنید.

 رونمایی از قیافه جدید نگار جواهریان

نگار جواهریان در 22 دی 1361 در تهران متولد شد، بازیگر سینما و تلویزیون است. در رشته طراحی صحنه در مقطع لیسانس دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است. او که از 15 سالگی وارد عرصه تئاتر شد و سپس صداپیشگی را هم انجام داد و حالا ترجمه هم می کند.

نگار دو خواهر بنام «نازنین» و «نگین» و یک برادر دارد و مادر و خواهرش و بسیاری از نزدیکانش مدتی است در  مونترال کانادا ساکن هستند. وی درباره علاقه اش به تئاتر در مصاحبه ای گفت:

خیلی تئاتر دوست داشتم، با پدر و مادرم زیاد برای تماشای تئاتر می رفتیم پدرم با این که مهندس راه و ساختمان است، قبلا به خاطر علاقه اش در مالکیت سینما تئاتر کوچک شریک بود، بابابزرگم هم از آن عشق سینماهای قدیمی بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *