دور همی نازنین بیاتی با دوستاش در کافه بازیگر محبوب و معروف [+عکس]

عکس نازنین بیایتی و رفیقاش در رستوران خبرساز شد. این بازیگر عکسش را منتشر کرد. برای تماشای دور همی نازنین بیاتی با دوستاش در کافه همراه باشید.

عکس نازنین بیاتی به همراه دوستانش این روزها غوغایی شده. کافه گردی نازنین بیاتی موضوعی است که این روزها بین کاربران مجازی گفتگو می‌شود. عکس نازنین بیاتی در کافه و دوستانش بسیار وایرال شده است.

توجه شما را به تماشای دور همی نازنین بیاتی با دوستاش در کافه جلب میکنیم.

دور همی نازنین بیاتی با دوستاش در کافه بازیگر محبوب

عکس بازیگر جوان و رفقایش

خانم نازنین بیاتی عکسی در اینستاگرام خود منتشر کرده که به همراه دوستهایش به کافه رفته است. او به کافه گردی و رستوران گردی علاقه دارد. استایل شیک نازنین بیاتی در کافه مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عکسی جالب و دیدنی از نازنین بیاتی بازیگر سرشناس ایرانی با یک استایل اروپایی در یک کافه در کنار دوستانش منتشر شد. عده ای معتقدند نازنین به ترانه علیدوستی شبیه است. او در این باره می گوید:

“برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم علیدوستی هستم بازیگری که به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای ماست”.

نازنین بیاتی نقاشی را از کودکی شروع کرد. وی دیپلم گرافیک دارد. اودر عرصه موسیقی هم دستی داشته است. وی در مصاحبه ای می گوید:

در اوقات فراغت کتاب می‌ خوانم، فیلم می‌ بینم یا نقاشی می‌ کنم و یک بیزینس هم در کنار بازیگر انجام می دهم. در کنار بازیگری طراحی لباس نیز می کنم.

استایل اروپایی نازنین بیاتی در کافه

در زیر عکس نازنین بیاتی و دوستانش را مشاهده می‌کنید.

دور همی نازنین بیاتی با دوستاش در کافه

نازنین بیاتی بازیگر توامند ایرانی که در سریال خانگی گلشیفته بسیار عالی ظاهر شد، در 15 دی 1368 در تهران متولد شده است او در رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده است.

نازنین بیاتی در سال 91 با فیلم دربند به کارگردانی پرویز شهبازی وارد عرصه بازیگری شد و در همان فیلم نامزد سیمرغ بلورین فیلم فجر را دریافت کرد. وی نقطه عطف زندگی خود را دوست شدن با خانم پگاه آهنگرانی می‌داند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *