ویدئوی لو رفتن دلیل ناراحتی غیر اخلاقی نازنین بیاتی در برنامه ایرج طهماسب [+فیلم]

فاش شدن علت ناراحتی نازنین بیاتی در برنامه مهمونی ایرج طهماسب جنجالی شده، اشک های نازنین بیاتی در برنامه مهمونی برای چه بوده؟

به تازگی، ویدیوی گریه نازنین بیاتی در مهمونی با عنوان نازنین بیاتی و گریه در مهمونی در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را داشته است. در ویدئویی که از اشک ریختن نازنین بیاتی در کنار طهماسب در قسمت چهارم این برنامه اتفاق می‌افتد.

نازنین بیاتی، پس از حضورش در قسمت جدید برنامه مهمونی، در یک پارت از این برنامه، عروسکی را می‌گیرد که تداعی کننده‌ی خاطرات کودکی‌اش است و پس از آن با گفتن جملاتی احساسی، بغض می‌کند.

اشک های نازنین بیاتی در برنامه مهمونی

اشک های نازنین بیاتی در برنامه مهمونی
اشک های نازنین بیاتی در برنامه مهمونی

نازنین بیاتی درباره عروسک کودکی خود می‌گوید:

من همیشه یک عروسک داشتم که در بچگی برایش لباس می‌دوختم و همیشه خوشحال بودم، اما الان خیلی وقت است که چیزی مانند عروسک خوشحالم نمی‌کند و چقدر بد است که انسان‌ها، چیزهایی را که قبلاً آن‌ها را خوشحال می‌کرده، زود فراموش می‌کنند؛ و الان قسمت ناراحت کننده برای من آنجاست که یادم نمی‌آید عروسک را کی گم کردم!

اشک ریختن نازنین بیاتی در مهمونی ایرج طهماسب

اشک ریختن نازنین بیاتی در مهمونی ایرج طهماسب
اشک ریختن نازنین بیاتی در مهمونی ایرج طهماسب

نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را با فیلم دربند در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد که نامزد دریافت جایزۀ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی گریه برای عروسک کودکی نازنین بیاتی را ببینید:

اشک ریختن نازنین بیاتی در کنار طهماسب

اشک ریختن نازنین بیاتی در کنار طهماسب
اشک ریختن نازنین بیاتی در کنار طهماسب

ایرج طهماسب، با ساخت و پخش مهمونی ۲ برای نوروز ۱۴۰۲ بازگشته است. برنامه‌ی مهمونی 2، در ابتدای کار خود، با حواشی در فضای مجازی روبرو شد اما به هر ترتیب، امسال مهمان‌های جدیدی به این برنامه آمدند که در کنار عروسک‌ها و مجری محبوب این برنامه لحظات بسیار خوبی را رقم زدند.

یکی از مهمان‌های این برنامه، نازنین بیاتی بازیگر سریال مانکن و فیلم های سینمایی همچون سگ بند و شاددروان بود که حضورش به شدت مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دور همی نازنین بیاتی با دوستاش در کافه بازیگر محبوب و معروف [+عکس]
ویدئوی نامشروع نازنین بیاتی با پشه : “هرکی رو خواستی بگو برات جور کنم!”
عکس: تصویر دیده نشده از نازنین بیاتی با اسب میلیاردیش!
چهره عجیب نازنین بیاتی همه را متعجب کرد ؛ بارداری نازنین بیاتی صحت دارد؟
ازدواج نازنین بیاتی ؛ از فجر تا حلقه ازدواج !

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *