ویدیو: گریه ها و حرف های پرستو صالحی برای مهاجرت !

پرستو صالحی یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران است که اخیرا ویدیویی شوکه کننده از گریه ها و حرف های پرستو صالحی برای مهاجرت منتشر شد.

به تازگی اخباری مربوط به مهاجرت پرستو صالحی در فضای مجازی منتشر شد و در پی این موضوع ویدیویی از گریه های پرستو صالحی توسط خودش به انتشار رسید. در ادامه این خبر می‌توانید صحبت های پرستو صالحی در مورد مهاجرت را مشاهده نمایید.

پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی سیاوشانی متولد ۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران بازیگر ایرانی است. مادر پرستو صالحی خانه‌دار است و پدرش تکنسین مهمات سازی ارتش که ۹ فروردین ۱۳۸۷ درگذشت. یک برادر به نام امیرشاهین دارد که مهندس کامپیوتر است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۵ با کار تئاتر آغاز نموده و اولین نقش بلندش را در سریال محاکمه به کارگردانی حسن هدایت ایفا کرده است.

گریه ها و حرف های پرستو صالحی برای مهاجرت

گریه ها و حرف های پرستو صالحی برای مهاجرت
مهاجرت پرستو صالحی

پرستو صالحی پس از بازی در سریال تلویزیونی زیر آسمان شهر در میان مردم شناخته شد. همچنین، او به همراه برادرش، امیر صالحی، با حضور در هجدهمین قسمت از برنامه ماه عسل در رمضان سال ۱۳۹۵ از اعتیاد پدرش به مواد مخدر پرده برداشت. اسطوره‌های او فریدون فرخزاد، محمدعلی فردین، ناصر حجازی، داریوش اقبالی، بهرام بیضایی و دیگران هستند و عاشق گل نرگس، دریا، ماه، شعر و البته سینما است.

در ادامه می‌توانید صحبت های پرستو صالحی در مورد مهاجرت را ببینید:

گریه های پرستو صالحی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *