ویدیو: اعتراض علی ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران

به تازگی اعتراض علی ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات اعتراض علی ضیا به قیمت مدارس تهران می‌پردازیم.

فیلم اعتراض علی ضیا به شهریه زیاد مدارس تهران توجه زیادی را در فضای مجازی جلب کرده است. در ادامه این مطلب می‌توانید ویدیو نظر علی ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران را مشاهده کنید.

اعتراض علی ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران

اعتراض علی ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران
اعتراض علی ضیا

علی ضیا مجری سابق تلویزیون در اینستاگرام فیلمی از اعتراض خود به ثبت نام دلاری مدارس تهران منتشر کرد. ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران اعتراض کرد و گفت:

یکی از مسئولین گفته مشکل اقصادی ما اینه که ما ریال را دوست نداریم!

علی ضیاء متولد 26 شهریور 1364 در کاشان و فارغ التحصیل مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است. علی ضیا سال 1384 یه تهران آمد و از 19 سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد.

البته همزمان با این برنامه، برنامه خط و ربط هم در رادیو اجرا می‌کرد. وی برگزیدهٔ جشنواره خوارزمی با طرح موتور نیم دوار با قابلیت کارکرد با انواع سوخت بدون کاهش توان و عضو انجمن مخترعین کشور می‌باشد.

اعتراض علی ضیا به قیمت مدارس تهران

در ادامه می‌توانید ویدیو نظر علی ضیا به شهریه دلاری مدارس تهران را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *